MAZDA ON PASKA

Mazda "EX" Tuning

Mazda on kyllä sitten niin helvetin huono auto.

Siihen ei saa mitään tuning osaa valmiina, tai edes yleismallit harvemmin käy.

Myyn kyllä omani heti pois kun jokun sen paskan ostaa ja vaihdan kunnon saksalaiseen autoon, johon sentään saa tuning osaa.

Ei edes mustat In. Pro sivuvilkut käynneet koko paskaan..

TUNING MIEHET JA NAISET HUOM !!!

ÄLKÄÄ KOSKAAN OSTAKO MAZDAA SIIHEN EI SAA MITÄÄN KUNNOLLISTA TUNING PALAA !!!!!!!!

19

2167

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Einari

Aika kevyin perustein haukut Mazdaa huonoksi autoksi. Jos nyt ei jostain syystä kyseiseen merkkiin löydy joitakin hilavitkuttimia, ei se pelkästään tee Mazdasta huonoa autoa! Olisiko ehkä kannattanut ottaa selvää ko. osien saatavuudesta ennen koko auton ostoa... Vaihda ihmeessä autoa, sillä eihän kukaan pakota Mazdalla väkisin ajelemaan.

• aivan

mazdaan saa tuningia jos osaa etsiä oikeista paikoista.Ja eihän se ole pakko ajaa jos ei halua
        PERKELE:

• madzalla 20 vuotta

Madzalla lienee useita varaosien ostopaikkoja, sekä liikkeissä että harakirissä, olet aika urpo mieheksi, jos niitä et löydä!!!!!

• Haha

Jos auton "hyvyyden" määrittelee tuning osien saatavuus niin siitä vaan. Myy Mazdas jollekkin joka osaa antaa sille arvoa. Ja kaupanpäälle saadaan vielä 1 pelle pois Mazda palstalta.

• nippon

mielikuvitusta olen joutunut itekin kyllä käyttään auton ulkonäköä kohentaessani, mutta että on niin nolo että pitää paskaksi ruveta väittään sen perusteella kun ei löydy osia autoon..paskaa taitaa olla enemmän korvies välissä.

• fisu

taitaa sama dumbass kirjotella joka palstalle, typerys yrittää provosoida porukkaa kiukuttelemaan keskenään.
      mutta jos olen väärässä, niin siinä tapauksessa kannattaa vilasta peiliin; mikäs paska se sieltä tuijottaa :(

• hohhoijaa

Tunge kunnon tuning palat pärseesees, ja oo hiljaa.TUNINGTEINEILLE oma palsta!

• Gorba

No osta vaan saksalainen auto ja mielellään Opel nii voit sun "tuning pala" -rahoilla korjailla sen myllyä ja ruostevikoja! Sä oot myös varmaan käynyt ettimässä tuningosaa jostain City-Varaosasta jos et oo matukkaan mitään löytänyt! Mulla kyllä olis yks Tunturi Daami myytävänä nii pääset halvemmalla ja mieluummin sellasella ajelee ku Opeliskilla! kunhan vaan joskus ketjut rasvaa nii kyllä jappasee...

• @sentaja

No joo kyllä mä myönnän mazdanheikon laadun, mutta sen verran kritisoin kirjoitustasi, että kunnon tuning miehen on osattava rakentaa osia itsekkin ja saada autostaan sillä tavalla hieno. Kaveri rakensi 323 mazdaan bemarin etuspoilerista mazdaansa etuspoilerin lasikuidulla ja kitillä.

Myönnän kuitenkin, että mazda on melkoinen romu tekniikaltaan.

Hienon tuning auton saa parhaiten itse rakentamillaan osilla tehdystä autos. Eikä varmasti tule vastaan samanlaista!

• Autoasentaja.

Hmmm,,,,?
        Jäi vähän vaivaamaan minkä alan asentaja muka olet
        Putki- vai laitos? Tuskin autoalasta mitään kuitenkaan ymmärrät.

• @sentaja
        Autoasentaja. kirjoitti:

Hmmm,,,,?
        Jäi vähän vaivaamaan minkä alan asentaja muka olet
        Putki- vai laitos? Tuskin autoalasta mitään kuitenkaan ymmärrät.

AUTO JA KULJETUSALAN PERUSTUTKINTO KÄYTY. MIKÄ TOI MIELEEN ETTEN O AUTO ASENTAJA?

• asentajamyös
        @sentaja kirjoitti:

AUTO JA KULJETUSALAN PERUSTUTKINTO KÄYTY. MIKÄ TOI MIELEEN ETTEN O AUTO ASENTAJA?

Oletko joskus ollut autojen kanssa tekemisissäkin?

• 626

Itselläni ollut 10 autoa ja Mazda on ainoa jossa ei ole ollut varsinaisia vikoja. Auto 626 HB 1,6 -89 aj. 370000 km. Ostin sen vuonna -96

• Mazda 626

Hohhoijaa,

Sun kriteerit autoa valitessa ovat siis tuning osien saatavuus? Ja sekö tekee koko merkistä paskan??????? Arvelen että useimmat muut valitsevat autonsa eri kriteereillä.

• Anonyymi00015

Mazda on paska auto

• Anonyymi00016

No ei ole' ehkä laadukkain japsi

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No ei ole' ehkä laadukkain japsi

Miksi niitä ei osteta? Täysin marginaaliin jäänyt merkki ja mitään uutta ei ole näköpiirissä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Miksi niitä ei osteta? Täysin marginaaliin jäänyt merkki ja mitään uutta ei ole näköpiirissä.

Ensimmäinen ”oikea” sähköauto lainattu kiinalaisilta.. Edelliset olikin täysin luokattomia😂

• Anonyymi00019

Huomio: aloitus on liki 24,5 vuotta vanha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1375
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      885
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      567
    10. 48
      547
    Aihe