Mazda on kyllä sitten niin helvetin huono auto.
Siihen ei saa mitään tuning osaa valmiina, tai edes yleismallit harvemmin käy.
Myyn kyllä omani heti pois kun jokun sen paskan ostaa ja vaihdan kunnon saksalaiseen autoon, johon sentään saa tuning osaa.
Ei edes mustat In. Pro sivuvilkut käynneet koko paskaan..
TUNING MIEHET JA NAISET HUOM !!!
ÄLKÄÄ KOSKAAN OSTAKO MAZDAA SIIHEN EI SAA MITÄÄN KUNNOLLISTA TUNING PALAA !!!!!!!!
MAZDA ON PASKA
19
2162
Vastaukset 19
- Einari
Aika kevyin perustein haukut Mazdaa huonoksi autoksi. Jos nyt ei jostain syystä kyseiseen merkkiin löydy joitakin hilavitkuttimia, ei se pelkästään tee Mazdasta huonoa autoa! Olisiko ehkä kannattanut ottaa selvää ko. osien saatavuudesta ennen koko auton ostoa... Vaihda ihmeessä autoa, sillä eihän kukaan pakota Mazdalla väkisin ajelemaan.
- aivan
mazdaan saa tuningia jos osaa etsiä oikeista paikoista.Ja eihän se ole pakko ajaa jos ei halua
PERKELE:
- madzalla 20 vuotta
Madzalla lienee useita varaosien ostopaikkoja, sekä liikkeissä että harakirissä, olet aika urpo mieheksi, jos niitä et löydä!!!!!
- Haha
Jos auton "hyvyyden" määrittelee tuning osien saatavuus niin siitä vaan. Myy Mazdas jollekkin joka osaa antaa sille arvoa. Ja kaupanpäälle saadaan vielä 1 pelle pois Mazda palstalta.
- nippon
mielikuvitusta olen joutunut itekin kyllä käyttään auton ulkonäköä kohentaessani, mutta että on niin nolo että pitää paskaksi ruveta väittään sen perusteella kun ei löydy osia autoon..paskaa taitaa olla enemmän korvies välissä.
- fisu
taitaa sama dumbass kirjotella joka palstalle, typerys yrittää provosoida porukkaa kiukuttelemaan keskenään.
mutta jos olen väärässä, niin siinä tapauksessa kannattaa vilasta peiliin; mikäs paska se sieltä tuijottaa :( - hohhoijaa
Tunge kunnon tuning palat pärseesees, ja oo hiljaa.TUNINGTEINEILLE oma palsta!
- Gorba
No osta vaan saksalainen auto ja mielellään Opel nii voit sun "tuning pala" -rahoilla korjailla sen myllyä ja ruostevikoja! Sä oot myös varmaan käynyt ettimässä tuningosaa jostain City-Varaosasta jos et oo matukkaan mitään löytänyt! Mulla kyllä olis yks Tunturi Daami myytävänä nii pääset halvemmalla ja mieluummin sellasella ajelee ku Opeliskilla! kunhan vaan joskus ketjut rasvaa nii kyllä jappasee...
- @sentaja
No joo kyllä mä myönnän mazdanheikon laadun, mutta sen verran kritisoin kirjoitustasi, että kunnon tuning miehen on osattava rakentaa osia itsekkin ja saada autostaan sillä tavalla hieno. Kaveri rakensi 323 mazdaan bemarin etuspoilerista mazdaansa etuspoilerin lasikuidulla ja kitillä.
Myönnän kuitenkin, että mazda on melkoinen romu tekniikaltaan.
Hienon tuning auton saa parhaiten itse rakentamillaan osilla tehdystä autos. Eikä varmasti tule vastaan samanlaista!- Autoasentaja.
Hmmm,,,,?
Jäi vähän vaivaamaan minkä alan asentaja muka olet
Putki- vai laitos? Tuskin autoalasta mitään kuitenkaan ymmärrät. - @sentaja
Autoasentaja. kirjoitti:
Hmmm,,,,?
Jäi vähän vaivaamaan minkä alan asentaja muka olet
Putki- vai laitos? Tuskin autoalasta mitään kuitenkaan ymmärrät.AUTO JA KULJETUSALAN PERUSTUTKINTO KÄYTY. MIKÄ TOI MIELEEN ETTEN O AUTO ASENTAJA?
- asentajamyös
@sentaja kirjoitti:
AUTO JA KULJETUSALAN PERUSTUTKINTO KÄYTY. MIKÄ TOI MIELEEN ETTEN O AUTO ASENTAJA?
Oletko joskus ollut autojen kanssa tekemisissäkin?
- 626
Itselläni ollut 10 autoa ja Mazda on ainoa jossa ei ole ollut varsinaisia vikoja. Auto 626 HB 1,6 -89 aj. 370000 km. Ostin sen vuonna -96
- Mazda 626
Hohhoijaa,
Sun kriteerit autoa valitessa ovat siis tuning osien saatavuus? Ja sekö tekee koko merkistä paskan??????? Arvelen että useimmat muut valitsevat autonsa eri kriteereillä. - Anonyymi00015
Mazda on paska auto
- Anonyymi00016
No ei ole' ehkä laadukkain japsi
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No ei ole' ehkä laadukkain japsi
Miksi niitä ei osteta? Täysin marginaaliin jäänyt merkki ja mitään uutta ei ole näköpiirissä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi niitä ei osteta? Täysin marginaaliin jäänyt merkki ja mitään uutta ei ole näköpiirissä.
Ensimmäinen ”oikea” sähköauto lainattu kiinalaisilta.. Edelliset olikin täysin luokattomia😂
- Anonyymi00019
Huomio: aloitus on liki 24,5 vuotta vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459