Joko onhan se palstapelle syönyt hatullisen paskaa? ?? Oliko hyvää? Pitikö yrjötä välillä?
Joko olet syönyt? ??
5
146
Vastaukset
- olethan.palstapelle
Miksi olisi pitänyt syödä, ethän pystynyt eli kyennyt vastaamaan kysymykseen, sehän oli syömisen ehtona, vai joko senkin unohdit.
Ellet vieläkään kykene eli pysty niin on pakko luopua koko ajatuksesta, olinkin tosin niin optimisti että tyhjensin jo hattuni
Eli sinä täysidiootti kierrät ja kaarrat kuin kissa kuumaa puuroa, tosin tavoillesi tyypillistä sekä jankutat samaa mantraa. - pelle.se.on
Palstapelle "autoilija" arto on aina idiootiksi tiedetty.
Uusin tempaus on, että kyselee itseltään onko syönyt hatullisen paskaa.
Muisti pellellä on aina ollut huono, nyt(vahvojen mielenterveyslääkkeiden tai humalan takia?) myös makuaisti turtunut ettei tuntenut oliko hyvää vai yrjöttikö.- on.se.pelle.edelleen
Katos vaan, kun tarkemmin katsoo niin pellehän kysyikin itseltään, pikaisesti ja ajattelematta kun tuon lukaisin niin en heti hokannut.
Yleensähän nuo pellen viestit ovat kyllä sellaisia että pitäisi käydä apteekissa suomentamassa. Minä jo osoitin, että jos puhuu nopeusrajoitusten päivittämistä tai Nastakiellosta ei ole idiootti. Että ala vaan syömään sitä minkä lupasitkin
- pelle.olet.ennestään
autoilija kirjoitti:
Minä jo osoitin, että jos puhuu nopeusrajoitusten päivittämistä tai Nastakiellosta ei ole idiootti. Että ala vaan syömään sitä minkä lupasitkin
Et ole vieläkään kertonut miksi olet täysidiootti. Että ehtii paskat kuivua hattuun, onneksi kyllä jo tyhjensin, tuli oltua niin optimisti. Eli kerrataanpas vielä, miksi olet niin idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634