Tärkeä tiedoitus palstapellelle

kiitos.kun.häivyt

Sovitaanko niin että siirryt suosilla sinulle sopivalle palstalle, esim huuhaa-palsta on sinulle sopiva.
Meidän huumorintajumme on jo nyt kovilla sinun täysin epäasiallisten aivopierujesi vuoksi, tämähän on Yleistä liikenteestä-palsta, jos satut tietämään, sen vuoksi sinun aivoipierujasi ei täällä kaivata, joita sitten jankutat päivästä toiseen, viikosta viikkon, aiheet mitkä sinä "viisaana", oliko pahasiti sanottu, tuot palstalle niin on satoja kertoja jo käsitelty.
Sinun mussutuksesi ei muuta mitään käytäntöjä missään, ainoastaan vahvistat sitä käsitystä että olet täysidiootti, sen me uskomme.

Kiitos kun häivyt.

24

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samalla.avauksella

      Tämän saman tiedoituksen voi julistaa myös "Bussissa" nimimerkille. Vai pitääkö tehdä avaus erikeen.

      • Teitä ei pitäisi siellä suljetulla päästää laisinkaan nettiin ja lääkitys pitäisi päivittää korottaa sitä. Kertokaa tämä lääkärille


      • autorunkkuhirteen

        Tuo autoilijahomo pitäisi hukuttaa suohon, ja nussia kokonaan uusiksi.


    • pelle.ei.vaan.osaa

      Luultavasti palstapelle ei osakaan lukea. Siitä päättelen kun idiootti jaksaa jauhaa samaa mantraa palstalla eikä osaa häipyä täältä vaikka niin on sovittu.

      • En ole pelle vaan tosi Mies. Te olette pellejä, joten siirtykää itse sinne. Minä en lähde täältä kuin minun kuolleen ruumiini yli.


      • pelle.se.on
        autoilija kirjoitti:

        En ole pelle vaan tosi Mies. Te olette pellejä, joten siirtykää itse sinne. Minä en lähde täältä kuin minun kuolleen ruumiini yli.

        Palstapelle "autoilija" arto et sinä ole mies vaan kusipää.
        Tämän kun jotenkin ymmärtäisit niin kaikki kiittäis, mut varmaan turha toive koska idiootti pelle olet.


      • vittumikäpeelo
        autoilija kirjoitti:

        En ole pelle vaan tosi Mies. Te olette pellejä, joten siirtykää itse sinne. Minä en lähde täältä kuin minun kuolleen ruumiini yli.

        Haista sinä mopopojanrääpäle iso vittu, tuollainen finninaamainen runkkari vaan ruikkii käsilleen ja samalla sormella kaivaa nenää sekä persettä.


    • oksentajapelle.se.on

      Taas pelle kävi palstalla oksentamassa samaa oksennusta.

      • palstalla.peikkoilee

        Näkyy pelle lintsaavan päiväkerhostakin.


      • Joko olet syönyt hatullisen p...?.???


    • tehdäänkö.näin

      Nyt kun palstapelle on aloittanut oikein urakalla toistamaan vanhoja satoja kertoja käsiteltyjä aiheita niin eiköhän hommata sille oikein tuplapalstapelle mitali juhlistamaan sen aktiivista osallistumista jatkuvan mantran jankuttamiseen.

      • pellelle.uusi.titteli

        Kyllä se sopii, erittäin hyvin.


    • hyvältä.näyttää
      • hyvä.ajatus.sinänsä

        Näkispä vaan ja kuulis päristelyä.


      • joko.räkä.lentää
        hyvä.ajatus.sinänsä kirjoitti:

        Näkispä vaan ja kuulis päristelyä.

        Kuinkahan siinä Plasto-Volvo kärsisi.


      • Tarkoitin kyllä sinua, mutta vaikeaa on suljetulla olevalle järkeä päähän pumpata


    • yritä.edes

      Otahan pelle jo neuvosta vaari, vai ymmärrätkö sanontaa.

    • ääliööööö

      taidat ääliö olla itse palsta pelle,nytkin aivopieru ääliö luet tämän.

    • että.jaksaakin

      Tuplapalstapelle nostelee vanhoja aivopierujaan esille ja jankuttaa samaa mantraa.

    • vastausta.odotetaan

      Nyt kun tuplapalstapelle on taas täällä riekkumassa eri nimimerkeillä niin voi vihdoinkin vastata kysymykseen, miksi on niin äärettömän tyhmä idiootti.

      • sen.turvin.huutelee

        Myösautoilija on sen varamerkki.


    • ei.vieläkään

      Ei ole pellellä kanttia vastata.

      • yyzx

        Rauhoittukaa. Täytyyhän päivystävän palstatrollin ottaa kantaa joka asiaan, vaikkei hänellä olisi mitään järjellistä sanottavaa. Tai sitten aloittaa uusi jonninjoutava viestiketju. Se on hänen elämäntehtävänsä.


    • äääliöööö

      palsta pelle on pitkällä paskalla ja päästelemässä päästään pieruja.Taitaa olla oikea pierupää ääliö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      67
      2916
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2276
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      73
      2228
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      144
      1888
    5. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      11
      1679
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      148
      1496
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1474
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      508
      1328
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1224
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1049
    Aihe