Koulusta pois pakkohiihto

tätäoppilaatodottavatjo

pakkoruotsi ja parempaa ruokaa eikä kylmää vetistä sapuskaa, sekä välipala ja päiväkahvit oppilaille.
Myös palkkaa pitäisi saada ja vapaasti valittavat oppiaineet sekä opettajat.
Minusta jos koulu on pakollinen, pitää oppilaiden saada itse valita oppiaineet ja opettajat sekä ruokailuun enempi vaihtoehtoja.
Karkkiautomaatti sekä limukone, sekä R kioski kouluun.
Kouluihin uudet työpöydät ja nahkainen hieno tuoli, nykyisissä tulee selkkipeeksi.
Koulupäivän palkka olisi alussa ensin 20 e päivä, ja joka vuosi nousee 10 e. Se riittää koululaiselle viikko budejetti on jos uuri ja koulureput ym koulutarvikkeet viimeistä huutoa ilmaiseksi.
Koulu kyyti pihalta koululle ja takasin ja reppujen kantaja, sekä välipalatarjoilu taksiin tai limusiiniin millä nyt oppilaita kuljetetaan.
Talvikouluun myös lämmintä vaatetta riittämiin.
Läksyt ei kuulu enää kouluun vaan ryhdytään etsi ja hae systeemiin jossa itse käytetään tietokonetta, niin läppäri jokaiselle lapselle.

10

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläsesiitä

      Hiihto, ja kaikki muu välineurheilu, ei ole suotava vaihtoehto liikuntatunneille. Itse asiassa mikään erityisiä välineitä vaativa ja jotka välineet pitää itse maksaa ei sovellu kouluun. Sen varmaan kaikki ymmärtävät.
      Palkka ja opettajien valinta menee raskaan sarkasmin piikkiin :-)
      Onneksi jotkut koulut ovat luopuneet noista automaateista.
      Pöytä ja tuolit saisivat monissa tapauksissa olla paremmat. Joissakin tulee oikeasti selkä kipeäksi.
      Eikös noita koulukyytejä jo järjestetä? Ei varmaan limusiinilla mutta jollakin kuitenkin. Repunkantajaa eivät monessa paikassa enä tarvitse kun ei niitä läksyjäkään tunnu olevan, joten repun voi jättää koululle.

    • uudisraivaajasavinen

      Nykykoulu on kyllä niin taantumaa niin taantumaa heii... ihan vanhaa jutskaa hei kaikki.
      Pitäs vähä uusiutuu, et lapset viihtyis, vähän telkkuu ja vähä musaa ja vähä leffoi hei...
      Opet ulkoistetaan et maanantaisin tulee uusien opettajien fotot seinalle ja niistä saa valita sit parhaan kimman kuka tulee jeesiin. Kaikki ei tartte lastenkaa hyväksyy, valinnanvapas hei...
      Sitten voi tolle opettajanimitykselle kekkaa uuden tittelin, se vois olla vaikka orientoitunut aikuinen, olis paljo jees asennetta.
      Koulu onmuutenkin katastrofaalinen systeemi, vois vähä aatella et ei niistä kaikista tuu nakkikioskin myyjiä, lapsissa on tulevaisuus ja suuremmat aivot täynnä ajatuksia, uudistuksia ja filosofiaa, hei.. Mä kyl kannatan et lapsia kuunnellaan, muutoin suomi jää kutemaan tonne sillan alle jos yhtään ei haistella uusia tuulia.
      Koulu voisi olla nimeltään suurien tietojen opinahjo, jossa kaikki on yhdenvertaisia, kysy-neuvo-opasta- opi!
      Kuka tarttee hei hiitoo jos päässä soi ja aivot raksuttaa..oppilaskin voisi olla tietomyyrä, eikä mikään oppilas sillä se on jo vanhaa ja kulunutta.

    • hihihhii

      Sinulla on sitten monta minää. Ovatko ne olemassa samanaikaisesti vai kolmessa vuorossa? Aivoripulia.

      • jfutititi

        noup kuules kimuli, mie oon fisu ihminen et älä sie mulle ala...mää en tee töitä enkä opiskele, laahaan ja haiffaan monta asiaa kerralla, ja sie siinä alahan laulaa hoosiannaa...elämä on epistä kun sille maillille mennään, mie oon nyt tässä ja sie oot siinä.


      • HIHITTI

        Pusi pus i sullekin, Gimma!


    • ValinnanVapauteen

      Onneksi on "pakkouskonto"?

      Kirkosta eroavat - ja jo eronneet, hei! Erottakaapa nyt myös lapsenne kirkosta - tai antakaa 15 vuotta täyttäneen itse erota.

      Lasten ja nuorten eroamisen voi ja pitää hoitaa paperilomakkeella, jonka voi tulostaa www.eroakirkosta.fi -sivustolta. Molempien huoltajien nimi tarvitaan, ja 12 vuotta täyttäneen suostumus. Sitten postissa maistraattiin.

      Kun lapsi ei kuuluu enää kirkkoon, perheelle avautuu mahdollisuus valita uskonnonopetuksen ja elämänkatsomustiedon välillä. Voi vaihtaa ET:oon, tai olla vaihtamatta.

      Kirkosta jo eronneet lapset voi muuten vaihtaa uskonnosa ET:oon nyt vuodenvaihteessa. Ilmoitus kansliaan joulukuussa. Valo lisääntyy sitten vuoden vaihduttua.

      • suvivirsijajoulupois

        Pian saa myös opiskella Koraania, muslimit lisääntyy ja kouluissa voi olla valtaväestö muslimeja.


      • MelasA

        Viis uskoonoista kuha luetaan koraania, jonka tunteminen on meille suomalaisille välttämätöntä. Kaikki muuhan me jo osataankin, osataan lukea kirjoittaa laulaa hiihtää leipoa ja laskeakin. Kielistä ruotsi korvataan arabialla ja islamin opeilla sekä ruokakulttuurilla. Vain siten koulu uudistuu kansainväliseksi nykyaikaiseksi sivistyslaitokseksi. Mihin muuhun koulua tarvitaan, mehän osataan jo.


      • Humanisti-vapari
        suvivirsijajoulupois kirjoitti:

        Pian saa myös opiskella Koraania, muslimit lisääntyy ja kouluissa voi olla valtaväestö muslimeja.

        Sekulaari humanismi on hyvä vaihtoehto SEKÄ islamille ETTÄ kristinuskolle.


    • Humanisti-vapari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1938
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1504
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1280
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      996
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      966
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      244
      898
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe