Onko kenellekään tuttu hotelli nimeltä Castle Resort Bang-niang rannan läheisyydessä?
Asuminen Khao Lakissa
8
177
Vastaukset
- yanne
Enpä ole ikinä kuullutkaan tai nähnyt. Neljä reissua takana ja majoitus aina Bang niangilla. Missä tarkemmin mahtaa sijaita.. googlekaan ei löytänyt? Onko sulla joku osoite/linkki?
- 8796544
Paikkakuntalaiselta sain vihjeen, en itsekään löytänyt kyseistä asumista,(hotellia ).Tuliko mieleen jotain kohtuu hintaista paikkaa ? Olet siellä usein käynyt.Nyt haluttaisiin nimenomaan tuolle alueelle.Lähtö tammikuun lopussa ja kaksi viikkoa Khao Lakissa lomaillan.
- opooooooo
googlesta löytyy kyllä
- 8796544
Joo joo,tuosta nyt olikin apua.
- eiooeiooeioo
googlesta löytyy kyllä,melkein mitä vaan,mutta ei ainaskaan ton nimistä hotellia tolla alueella
- yanne
Sweet Mango Bungalows on halpa ja tosi siisti.
Cousin resort lähempänä rantaa. Cousinin lähellä paljon muitakin vastaavia paikkoja.
Noista kahdesta omaa kokemusta ja molempia voin suositella.- 8796544
Paikka löytyi ,olikin eri nimellä .Cousin Resort ...jokatapauksessa ehdimme varata majoituksen toisaalta, tammikuussa lomalle.Kiitos avusta !
- pastavalannut
Aika kaukana mistään näkyy olevan, valitan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661223
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 561024
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
- 42807
- 47782
- 114748