Onko kenellekään tuttu hotelli nimeltä Castle Resort Bang-niang rannan läheisyydessä?
Asuminen Khao Lakissa
8
127
Vastaukset
- yanne
Enpä ole ikinä kuullutkaan tai nähnyt. Neljä reissua takana ja majoitus aina Bang niangilla. Missä tarkemmin mahtaa sijaita.. googlekaan ei löytänyt? Onko sulla joku osoite/linkki?
- 8796544
Paikkakuntalaiselta sain vihjeen, en itsekään löytänyt kyseistä asumista,(hotellia ).Tuliko mieleen jotain kohtuu hintaista paikkaa ? Olet siellä usein käynyt.Nyt haluttaisiin nimenomaan tuolle alueelle.Lähtö tammikuun lopussa ja kaksi viikkoa Khao Lakissa lomaillan.
- opooooooo
googlesta löytyy kyllä
- 8796544
Joo joo,tuosta nyt olikin apua.
- eiooeiooeioo
googlesta löytyy kyllä,melkein mitä vaan,mutta ei ainaskaan ton nimistä hotellia tolla alueella
- yanne
Sweet Mango Bungalows on halpa ja tosi siisti.
Cousin resort lähempänä rantaa. Cousinin lähellä paljon muitakin vastaavia paikkoja.
Noista kahdesta omaa kokemusta ja molempia voin suositella.- 8796544
Paikka löytyi ,olikin eri nimellä .Cousin Resort ...jokatapauksessa ehdimme varata majoituksen toisaalta, tammikuussa lomalle.Kiitos avusta !
- pastavalannut
Aika kaukana mistään näkyy olevan, valitan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937708
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021866- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32993Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28953Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703