Pitäisi saada lisättyä olohuoneen seinälle uusi RJ-11 pistorasia, jotta saa ADSL-modeemin liitettyä siihen, sen sijaan, että on 20 m pitkä jatkojohto talon lattioilla pyörimässä.
Tarkoituksena on ottaa suoraan DSLAM-laatikolta taloon tuleva kaapeli ja vetää se olohuoneeseen, reijästä jonka portaan suoraan talon ulkoseinästä sisälle ja siihen yhdistää uusi RJ-11 pistorasia.
Kysymys onkin nyt, mikä olisi paras tapa "jatkaa" kaapelia??
DSLAM:ilta tuleva kaapeli on nyt suoraan kytkettynä talon eteisessä olevaan puhelinpistorasiaan, josta se on jatkettu pariin muuhun pistorasiaan, joita talosta löytyy. Tarkoitus on pitää nämä vanhat pistokkeet sellaisenaan ja toiminnassa, välin vain haluan lisätä uuden pistokkeen.
Tein tuossa hienon Paint kuvituksen, jossa on tapa miten ajattelin toteuttaa, en vain tiedä onnistuuko.
tässä linkki hienoon paint kuvaan ( MADSKILLS!) :)
http://prntscr.com/9becy3
Puhelinkaapelin ja pistorasian väliin rasia. Kuva!
wannabeinssi
2
147
Vastaukset
- oletkojokokeillut
Minä ottaisin jonkun 4g mokkulan kokeiluun koska niissä on usein parempi nopeus kuin ADSL ja alhaisempi hintakin vielä eikä ole johtoja riesana.
- älkää_haaroittako_dataa
ADSL-tekniikassa signaalit eivät ehkä tykkää kaapelien jatkamisesta, tai haaroittamisesta ainakaan. Mutta jos kuvasi haaroitusrasiasta lähtevä puhelinpistokehaara olisi puhesuodattimen takana, niin saattaisi auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512