Onko kokemuksia porvoon edupolin prosessiteollisuuden iltaopinnoista kellään? Ja miten sieltä on opiskelijat työllistyneet
porvoo edupoli
6
171
Vastaukset
- maskellatienaaparemmin
Kannattaa välttää kyseistä lafkaa
- TulevaMATUkeskus
Ei kannata ainakaan vielä hakea. Porvoossa on nyt kolme vastaanottokeskusta, niin kannattaa ensin seurata että mihin he tumppaavat "asiakkaansa". Mikäli ne laitetaan Edupoliin, niin opetuksen taso tulee romahtamaan niin paljon, ettet opi käytännössä mitään. Mutta vaikka oppisitkin, niin opetuksen tason ja paikan maineen romahtaminen saa aikaan sen, ettei niitä sinun papereitasi tule noteeraamaan yksikään varteenotettava työnantaja.
- HallaAHOonHOMO
Täällä taas tämä halla.ahon sivarikyrvän imijä sivari ulisee. Puhu asioista josta tiedät, eli et mistään, kun et ole edes peruskoulua kunnolla läpi käynyt.
- TulevaMATUkeskus
Siivoa suusi!!! Ja mietippä sitten uudelleen, että mikä voi olla koulutuksen taso oppilaitoksessa, jossa osa oppilaista ei osaa lukea eikä kirjoittaa ja puhumisenkin kanssa on vähän niin ja näin. Ja joilla ei ole minkäänlaisia papereita aikaisemmista opinnoista, joita ei todennäköiseti edes ole. Ja jos onkin, niin prosessiteollisuus on varmasti ihan toisenlaisella tasolla heidän lähtömaissaan. Jos joukossa on yksikin tällainen, niin miten luulet opetussuunnitelman muuntautuvan sellaiseksi, että länsimaisella sivistystasolla oleva ihminen saisi koulutuksesta jotain hyötyä?
- HallaAHOonHOMO
Ime halla ahon kyrpää senkin IPulainen homo.
- tietävä69
87 hakijaa, 50 haastatteluun ja 18 paikkaa. Ei maahanmuuttajia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395