Mietin, miksi vihaan poliiseja?

kostonenkeli

Paskoja he suurimmaksi ovat. Oikeastaan en vihaa poliiseja vaan niitä narsisteja, jotka ovat niiden sinisten potkupukujen sisällä. Vittu muutamat ovat kyllä superkyrpiä, tyhmiä, itseensä täynnä olevia paskahousuja!

13

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mädät-Meuhkat

      Poliisissa on aina ollut niitä pyrkyreitä ja kumma kyllä niin vaan pääsevät juuri heidänkaltaisensa etenemään sillä samanlaisia on esimiehensä josta amentavat mallia. ja sananlasku-yksi mätä sipuli pilaa koko muutkin sipulit?

    • ammun-takas

      mölyapina lauma tulee mieleen, kun poliisit porukalla käyvät kimppuun. Yksin ne vitun kyrvät eivät uskalla tehdä mitään. Eikä pärjäisikään edes rollaattorimummolle. Vitun narsisti kusipääkytät!

    • Kansalaiset

      Poliisi kuten muukin porukka on sekopäitä, vanha sanonta( porukassa tyhmyys tiivistyy) pitää paikansa ja poliisissa monesti eli aina ratkaisee (mutu) jolla perustein tehdään tekemällä josta kusta syyllinen. ja sitten asian kirjoittaa ei poliisi vaan poliiisn (tutkinta sihteeri) ja sitten paperi pinkka syyttäjälle joka samalainen m ilentervys ongelmista kärsivänä narskuilijana sinunaa poliisin (mutut) onhan ne kauniiseen muotoon ( tutkinta sihteeri kirjoitellu) ja sitten haetaan se syytön henkilö ja tuomitaan ja linnaan. naps.

      syytetyn asianajaja vartoo vain tilipäivää eli oikeuden käynti päivää. ja sen pituinen se esitys ja seuraava.
      Eli älä ikinä sano poliisille mitään äläkä kerro mielipiteitäs ja älä provosoidu, sitä nimittäin moensti hakemalla hakevat on onnistuvat lähes aina.kas silloin heillä on milestään hyväksyttävä syy olla luonteensa mukaisia kusipäitä.

      suomessa on yks laki ylitse muiden ja se on (ole mieliksi pykälä taikka muuten)

      • LAPLANDFlNLAND

        Kerroin päin naamaa poliisille, että kannabis on käytännössä laillista. Olisivat kai putkaan halunneet viedä, vaan en halunnut lähteä. Menin kotiini. Ei ole kahteen viikkoon kuulunut mitään.

        Joku pelle nipa piri nisti veti turpaan naapurissa kahvilla käydessäni, mutta muuten normipäivä.


    • Joxanen

      Noudattakaa lakia ja järjestystä niin poliisi ei teitä häiritse !
      Jos ette usko, kokeilkaa !

      • nykyäänsyytön

        Aivanpa näin!
        Minäkin olen ollut kunnolla enkä ole tehnyt mitään kolttosia pitkään aikaan. Eipä ole poliisi hätyytellyt!
        Ennen aikaan sorruin joskus lain väärälle puolelle ja käytin omankädenoikeutta, hieman, vahingossa, kostotarkoituksessa. En toki ole siitä ylpeä, olenpahan vaan ihminen minäkin, erehtyväinen.
        No ei silloinkaan poliisit ikäviä olleet. Kun ne poliisitkin ovat ihmisiä.
        Jos on tehnyt rikkomuksia, pitää vaan tunnustaa, että näin on käynyt, ei passaa alkaa riehumaan ja poliisille ilkeilemään eikä kuittailemaan.
        Kuulusteluissa ei auta ruveta kiemurtelemaan eikä ärsyttämään poliisia tuulesta temmatuilla horinoilla eikä toisia syyttelemään.
        Jos on tullut tehtyä, niin seuraukset on kannettava selkä suorana eikä vilunkipelillä luimistellen.
        Jos on pahoja poliiseja, niin yksittäistapauksia ovat.


      • hohoijaa
        nykyäänsyytön kirjoitti:

        Aivanpa näin!
        Minäkin olen ollut kunnolla enkä ole tehnyt mitään kolttosia pitkään aikaan. Eipä ole poliisi hätyytellyt!
        Ennen aikaan sorruin joskus lain väärälle puolelle ja käytin omankädenoikeutta, hieman, vahingossa, kostotarkoituksessa. En toki ole siitä ylpeä, olenpahan vaan ihminen minäkin, erehtyväinen.
        No ei silloinkaan poliisit ikäviä olleet. Kun ne poliisitkin ovat ihmisiä.
        Jos on tehnyt rikkomuksia, pitää vaan tunnustaa, että näin on käynyt, ei passaa alkaa riehumaan ja poliisille ilkeilemään eikä kuittailemaan.
        Kuulusteluissa ei auta ruveta kiemurtelemaan eikä ärsyttämään poliisia tuulesta temmatuilla horinoilla eikä toisia syyttelemään.
        Jos on tullut tehtyä, niin seuraukset on kannettava selkä suorana eikä vilunkipelillä luimistellen.
        Jos on pahoja poliiseja, niin yksittäistapauksia ovat.

        Myönnät tarinas lopussa "jos on pahoja poliiseja niin yksittäistapauksia ovat" eli miksi luulet etteikö noiten pahojen poliisien jäljiltä ole vittuuneita ihmisiä? syyttöminä esim. linnassa.


      • tääonelämää

        Sitä en kielläkään, etteikö olisi kettuuntuneita ihmisiä, jos on joutunut epäoikeudenmukaisen kohtelun takia syyttömänä esim. linnaan.
        Pienemmästäkin vääryydesta ihminen kettuuntuu.
        Se ei silti tarkoita sitä, että kaikki lainkäyttäjät olisivat pahoja.
        Tai ylipäänsä pahoja. Elämä on. Kaikki ei mene aina oikein. Siihen on ollut itsekin tyytyminen. Karmeaa on, kun ei saa oikeutta, tai tulee väärin tuomituksi.


      • 327473

        Niinpä. Minulle on ollut kova paikka se, että poliisi ei aloittanut ollenkaan esitutkintaa epäillessäni, että olin joutunut rikoksen kohteeksi. Toki asiassa oli hieman epäselvyyttä, mutta esitutkinnalle oli perusteita, minkä poliisi itsekin antoi ymmärtää. Mitään ei kuitenkaan tehty, vaan asia päätettiin saman tien. Tuntui pahalta, koska poliisiasemalla asiointi oli todella rankkaa asian arkaluontoisuuden takia.

        Minusta piti tilata lääkärin lausunto, koska oli syytä epäillä terveydentilallani olleen huomattava merkitys tapahtuneessa. Poliisi kysyi lääkärini nimen ja toimipaikan ja lupasi tilata lausunnon. Tämän lisäksi olin varma, että tekijä joutuu kuulusteluun. Meni viikko, kun sain postissa rikosylikomisarion päätöksen ei rikosta. Lääkärin lausuntoa ei tilattu, eikä henkilö, josta rikosilmoitus tehtiin joutunut kuulusteluun.

        Miksi poliisi valehteli? Päätöksen perustelut olisivat myös pitäneet olla eri, kuin mitä ne olivat. Mutta niitä ei voitu antaa, koska se olisi edellyttänyt tutkintaa, mitä taas jostain kumman syystä ei tehty. Vaikka virheitä voi sattua kelle vain, tämä on kuitenkin jotain niin käsittämätöntä. En millään voi ymmärtää tällaista touhua. Olen antanut asiasta palautetta ja esittänyt kysymyksiä, mutta ainakaan toistaiseksi en ole saanut vastausta. En aio viedä asiaa eteenpäin, koska yksinkertaisesti en jaksa. Ongelmia on muutenkin todella paljon, joten se siitä sitten.


      • Sipilöintiä
        327473 kirjoitti:

        Niinpä. Minulle on ollut kova paikka se, että poliisi ei aloittanut ollenkaan esitutkintaa epäillessäni, että olin joutunut rikoksen kohteeksi. Toki asiassa oli hieman epäselvyyttä, mutta esitutkinnalle oli perusteita, minkä poliisi itsekin antoi ymmärtää. Mitään ei kuitenkaan tehty, vaan asia päätettiin saman tien. Tuntui pahalta, koska poliisiasemalla asiointi oli todella rankkaa asian arkaluontoisuuden takia.

        Minusta piti tilata lääkärin lausunto, koska oli syytä epäillä terveydentilallani olleen huomattava merkitys tapahtuneessa. Poliisi kysyi lääkärini nimen ja toimipaikan ja lupasi tilata lausunnon. Tämän lisäksi olin varma, että tekijä joutuu kuulusteluun. Meni viikko, kun sain postissa rikosylikomisarion päätöksen ei rikosta. Lääkärin lausuntoa ei tilattu, eikä henkilö, josta rikosilmoitus tehtiin joutunut kuulusteluun.

        Miksi poliisi valehteli? Päätöksen perustelut olisivat myös pitäneet olla eri, kuin mitä ne olivat. Mutta niitä ei voitu antaa, koska se olisi edellyttänyt tutkintaa, mitä taas jostain kumman syystä ei tehty. Vaikka virheitä voi sattua kelle vain, tämä on kuitenkin jotain niin käsittämätöntä. En millään voi ymmärtää tällaista touhua. Olen antanut asiasta palautetta ja esittänyt kysymyksiä, mutta ainakaan toistaiseksi en ole saanut vastausta. En aio viedä asiaa eteenpäin, koska yksinkertaisesti en jaksa. Ongelmia on muutenkin todella paljon, joten se siitä sitten.

        Niinmpä niin tervetuloa suomen oieksuvaltioon ja minneppä eteenpäin olisit voinut asiasi viedäkkään? olisitko kirjoitellu vaks.? vaiko pol.hallitukseen? vaiko eoa.lle.? noissa missään ei noteerattaisi kirjoituksiasi ja asianajaa et saa mistään kirjoiteleen juridisesti pätevää ja muoseikat huomoivaa kantelua. eihän sinulle jääkkään muuta vaihtoehtoa kuin jäädä tärisemään yksin asias kanssa.

        Ja vastausta poliisilta et enemmälti saa onhan sinulle jo kertaalleen vastaus annettu päätöksen myötä. josta ei voi eikä saa valituksella hakea muutosta.

        Huom.tällä ei nyt otetta kantaa sinun asiaasi siitä tietäämättä mitään vaan todetaan yleisellä tasolla, ettei mahdollisuuksia ole yhtään käytettävissä ei sinulla ei kellää muullakaan ja nyt varoituksen sana. älä vaan hankkudu lakimiestoimistojen uhriksi. eli kouluja käymätön lakimies titteliä käyttävä saatta luvata luvata "myötätuntoisesti apuaan sinulle. mutta ei ilmaiseksi. ja menetät vaan rahasi. on näet shakaalin markkinat vaiko hyeenain markkinat.

        Lopputuloksen kannalta oli ehkä parempikin että esitutkintaa ei aloitettu ja tämän ymmärrät jos hiukankin mietit asiaasi.


      • 327473

        Kiitos vastauksestasi. Tutkijana toiminut poliisi kuitenkin väitti ihan suoraan ja selvästi, että kyseessä olisi rikos. Siksi päätös yllätti ja ihmetytti. Poliisi siis valehteli kahdessa asiassa.

        Minustakin on parempi, ettei mitään isompaa prosessia lähtenyt liikkeelle. En olisi jaksanut sitä. Kadun poliisiasemalle menoa paljon, mutta tiedänpähän nyt minkälaista meininki siellä tai muidenkin viranomaisten kanssa voi olla. Kokemuksia on paljon, joten olen vetänyt johtopäätöksen, ettei tämä yhteiskunta niin hyvä ole, kuin annetaan ymmärtää. Huonoja kokemuksia tuntuu riittävän muillakin, niistä vain ei puhuta niin paljon. Syytä olisi.


      • joku.lähtee.mukaan
        327473 kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Tutkijana toiminut poliisi kuitenkin väitti ihan suoraan ja selvästi, että kyseessä olisi rikos. Siksi päätös yllätti ja ihmetytti. Poliisi siis valehteli kahdessa asiassa.

        Minustakin on parempi, ettei mitään isompaa prosessia lähtenyt liikkeelle. En olisi jaksanut sitä. Kadun poliisiasemalle menoa paljon, mutta tiedänpähän nyt minkälaista meininki siellä tai muidenkin viranomaisten kanssa voi olla. Kokemuksia on paljon, joten olen vetänyt johtopäätöksen, ettei tämä yhteiskunta niin hyvä ole, kuin annetaan ymmärtää. Huonoja kokemuksia tuntuu riittävän muillakin, niistä vain ei puhuta niin paljon. Syytä olisi.

        Minä olen päättänyt mennä loppuun asti poliisien kanssa. Mulla ei ole hävittävää. Pakotan poliisin ampumaan minuta, vaikka se vaatisi sitten ensin muutaman poliisin poistamista ruokavahvuudesta. Olen vittuuntunut ihmiskuntaan ja sitä hallitseviin narsisteihin.


    • Anonyymi

      Ne sossujen kanssa ei ymmärrä huumoria.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe