ihan kohta päättyy . huikeat kasvunäkymät.
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/consti-vaikuttaa-lupaavalta-sijoituskohteelta/8jEsE2CQ
costin listautumisanti päättyy
3
94
Vastaukset
- Yrittäjä66
Niiin päättyi kai. Kätevää, kun tulin eilen töistä kotiin ( siis 8. pvä )kahdeksan aikaan illalla, niin kirje himassa ja piensijoittajan aika kulunu umpeen. Oisko postin toiminnassa jotain hidastelua? Vai jossain muussa?
- 19plus19
Näinä pörssin huippuhetkinä aloittelijaa vähän höynäytetään näissä aina listautumisissa. Firma hehkuttaa kovia kasvunäkymiä, mutta antihinta hinnoittelee jo nämä kasvunäkymät useiksi vuosiksi. Piensijoittajalle kuitenkin esitetään, että pääsevät mukaan ihan nykytilanteeseen ja kaikki tuleva kasvu on suoraa voittoa.
- hghyuyh
Listautumishinta oli 9,50 viikon päätöskurssi 9,80
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395298- 853782
- 503180
- 113055
- 623055
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481902- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751