Matti oli tosi fiksu Linnan juhlissa. Antoi todella hyvät vastaukset toimittajille. Kyllä alkoholiton elämä näkyy kaikinpuolin myönteisenä. Matti tarvii tämän tyylin ja Pia-vaimon. Onnea sinne Joutsenoon.
Matti ja Pia ja Linnanjuhlat 6.12.2015
11
105
Vastaukset
- fanitt
masa oli kyllö ihan toinen mies kun vertaa mervin aikojen haastatteluihin. Upea mies selvinpäin. Nuortunutkin 10 vuotta kun jättii viinan. hoikassa kunnossa. Menis hyppyrimäkeen huttusen kanssa!!!!!
- Tapolakuulenääs
Noeinytihanhyppyrinteeseen. Masa pärjääjuhlissa kuin juhlissa. Äläkäikinävanno. Mervihän olisiis ollut huippu. Mustamakkaraasitämeni. Se oli aikansa pikaruokanääs siis Tampereella.
- Jussilanaapurissa
Olihan Masalla ja Mervillä komeet koljaasit siä ylöjävenkesärannoilla.
- ffhop
Petteri oli siis niin ihana että ihan kaikki sitä muistaa lämmöllä.
- eikunmennään
Petteri Jussila menehtyi nuorena. Jutta on valittu Tampereen positiivisemmaksi muijaksi.
- eikaisenytsiitähermostu
ffhop kirjoitti:
Petteri oli siis niin ihana että ihan kaikki sitä muistaa lämmöllä.
Seottitosiyhteen Ylen näpäkänmuijan kanssa Ternimaidosta. Päivärinta. Vähän tuon ohjelman jälkeen Jussila hukkui.
- eeimitäänsyytäolettaafi
Ylennäpäköinmuija eli Päivärinta. Siinä ohjelmassa Petterin busineksista kerrottiin jotain ihan muutakuin ne oli. Haluttiin epäilystä filungista mitä ei ollut.
- liisa3
Kyllä on Jutta Urpilainen turvonnut mahdottomasti, liekö raskaana vai onko vain syönyt hyvin ?
- ohhoo
Miksi sanoa turvonnut ? Lihonut . Asu oli täysin epäonnistunut
- vainminäJ.U
Ei se ole eikä tuu. Eikä tarvitse jättää mitään jälkipolvilleen, siksi kaikki heti nyt ja vain minulle.
- yksfani
Matilla jämäkkä vaimo, joka arvostaa Mattia ja itseään.Matista olen aina tykänny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1511630Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla181136Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele881080- 421047
- 66881
- 107846
No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45798Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113784Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi183778Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68761