Matti oli tosi fiksu Linnan juhlissa. Antoi todella hyvät vastaukset toimittajille. Kyllä alkoholiton elämä näkyy kaikinpuolin myönteisenä. Matti tarvii tämän tyylin ja Pia-vaimon. Onnea sinne Joutsenoon.
Vastaukset 11
- fanitt
masa oli kyllö ihan toinen mies kun vertaa mervin aikojen haastatteluihin. Upea mies selvinpäin. Nuortunutkin 10 vuotta kun jättii viinan. hoikassa kunnossa. Menis hyppyrimäkeen huttusen kanssa!!!!!
- Tapolakuulenääs
Noeinytihanhyppyrinteeseen. Masa pärjääjuhlissa kuin juhlissa. Äläkäikinävanno. Mervihän olisiis ollut huippu. Mustamakkaraasitämeni. Se oli aikansa pikaruokanääs siis Tampereella.
- Jussilanaapurissa
Olihan Masalla ja Mervillä komeet koljaasit siä ylöjävenkesärannoilla.
- ffhop
Petteri oli siis niin ihana että ihan kaikki sitä muistaa lämmöllä.
- eikunmennään
Petteri Jussila menehtyi nuorena. Jutta on valittu Tampereen positiivisemmaksi muijaksi.
- eikaisenytsiitähermostu
ffhop kirjoitti:
Petteri oli siis niin ihana että ihan kaikki sitä muistaa lämmöllä.
Seottitosiyhteen Ylen näpäkänmuijan kanssa Ternimaidosta. Päivärinta. Vähän tuon ohjelman jälkeen Jussila hukkui.
- eeimitäänsyytäolettaafi
Ylennäpäköinmuija eli Päivärinta. Siinä ohjelmassa Petterin busineksista kerrottiin jotain ihan muutakuin ne oli. Haluttiin epäilystä filungista mitä ei ollut.
- liisa3
Kyllä on Jutta Urpilainen turvonnut mahdottomasti, liekö raskaana vai onko vain syönyt hyvin ?
- ohhoo
Miksi sanoa turvonnut ? Lihonut . Asu oli täysin epäonnistunut
- vainminäJ.U
Ei se ole eikä tuu. Eikä tarvitse jättää mitään jälkipolvilleen, siksi kaikki heti nyt ja vain minulle.
- yksfani
Matilla jämäkkä vaimo, joka arvostaa Mattia ja itseään.Matista olen aina tykänny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520