Armeijaan
Aikoinaan kärsin masenuksesta. viiltelin itseäni. Puhuin armeijan lääkäreille itsetuhoisuudesta/itsemurhasta. Pakotettiin olemaan armeijassa. UUsia tulokkaita ei. Ehkä olin jokin prototyyppi?
Haistkaa koko SmMepa.
Minua ei oltaisi otettu...
6
126
Vastaukset
- kalankasvattaja
Jos nkyään ilmoitat olleesi masentnut. Vapautus heilahtaa...
- Turhaa-kitinää
Ja vapautuksen jälkeen masennus häviää.. just joo
- kenttät
Ei se häviä
- valivalivalitus
Voi vittu noita masennus pellejä. Olis viillelly itseään kunnolla ettei olisi enää täällä sivuilla valittamassa. Noita pullamössö kavereita on ikäväkyllä nykyään paljon. Kyllä masentaa.....
- kokenutHuitoja
Jos haluaa viiltämällä itsensä tappaa, niin pitää viiltää kaulavaltimot ja kurkkuauki. Ranteet aukaisemalla ei kuole, se on elokuvakikka. Kyllä itsensä ampuminen esim haulikolla päähän on tehokas tapa kuolla samoin junanalle jääminen ja vähintään 20metristä hyppääminen kovalle maaperälle.
Lääkkeillä itsarin tekeminen on vaikeampaa tosin verenohennuslääkkeitä suuriamääriä nauttimalla voi onnistua samoin nitroa ja valtavalla määrällä panacodia väkevän alkoholin kera. Hirttäytyminen on myös tapa jos osaa tehdä kunnon silmukan ja ripustaa sen oikein. Hukuttamallakin saa hengen itseltään. Myös diabetes lääkkeet kuten insuliini suurena annoksena tappaa.
oftopic. tupakoimallakin saa itsenä lopulta hengiltä. - WelcomeToFinland
Hullut ja aseet = Finnish Army
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241636
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181036