Armeijaan
Aikoinaan kärsin masenuksesta. viiltelin itseäni. Puhuin armeijan lääkäreille itsetuhoisuudesta/itsemurhasta. Pakotettiin olemaan armeijassa. UUsia tulokkaita ei. Ehkä olin jokin prototyyppi?
Haistkaa koko SmMepa.
Minua ei oltaisi otettu...
6
162
Vastaukset
- kalankasvattaja
Jos nkyään ilmoitat olleesi masentnut. Vapautus heilahtaa...
- Turhaa-kitinää
Ja vapautuksen jälkeen masennus häviää.. just joo
- kenttät
Ei se häviä
- valivalivalitus
Voi vittu noita masennus pellejä. Olis viillelly itseään kunnolla ettei olisi enää täällä sivuilla valittamassa. Noita pullamössö kavereita on ikäväkyllä nykyään paljon. Kyllä masentaa.....
- kokenutHuitoja
Jos haluaa viiltämällä itsensä tappaa, niin pitää viiltää kaulavaltimot ja kurkkuauki. Ranteet aukaisemalla ei kuole, se on elokuvakikka. Kyllä itsensä ampuminen esim haulikolla päähän on tehokas tapa kuolla samoin junanalle jääminen ja vähintään 20metristä hyppääminen kovalle maaperälle.
Lääkkeillä itsarin tekeminen on vaikeampaa tosin verenohennuslääkkeitä suuriamääriä nauttimalla voi onnistua samoin nitroa ja valtavalla määrällä panacodia väkevän alkoholin kera. Hirttäytyminen on myös tapa jos osaa tehdä kunnon silmukan ja ripustaa sen oikein. Hukuttamallakin saa hengen itseltään. Myös diabetes lääkkeet kuten insuliini suurena annoksena tappaa.
oftopic. tupakoimallakin saa itsenä lopulta hengiltä. - WelcomeToFinland
Hullut ja aseet = Finnish Army
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501