muuta kunnan nimeä?
Pötyä -nimessä olisi ytyä ja pötyä.
Pöytyä on Pötyä
18
865
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinhöpöttäjä taas heräsi! 😂
- Anonyymi
juu saat jäädäkin tänne yksin höpöttelemään ;D ole hyvä vaan. Ei niitä kukaan lue.
- Anonyymi
Mistäs heräsit tällä kertaa?
- Anonyymi
Aika vanha aloitus?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vanha aloitus?!
15 vuodelta.... Nämä saisi poistaa kokonaan.
- Anonyymi
tyä ;)
- Anonyymi
ja on niitä jotka puhuu pötyä.
- Anonyymi
paljon pötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paljon pötyä.
siis sinäkö se oletkin joka puhuu paljon pötyä?
- Anonyymi
Pöytyällä on paljon rehellisiä ihmisiä. ja niitä muita vähemmistö.
- Anonyymi
Minä ainakin puhun totta.
- Anonyymi
Havaittu pötyilijöitä ...
- Anonyymi
Minä ainakin puhun totta eri asia jos siitä ei tykätä, ei kaikkia voi miellyttää.
- Anonyymi
Totuudenpuhuja ammutaan
- Anonyymi
Kun Pöytyä ja Karinainen yhdistyi, olisi pitänyt muuttaa nimeksi Pörinäinen.
- Anonyymi
Täällä on kaikenlaista pörisijää yllin kyllin............. kyllä!
- Anonyymi
Pöytyällä on vain muutama "mätä omena"joka pilaa koko korin.
Valtaosa on mukavia ihmisiä. - Anonyymi
Pötyä on osuva nimi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1096856KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846503Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653267Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521192792Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082410- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351567Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741247