Kokemuksia?, onko hyvä ostos? Mielipiteitä?
Asus Rog 20 pelikone?
17
976
Vastaukset
- ostapoisheti
Joo, ei ole.
Osta pois ku omat on rahas.
Parempaa teho/laatusuhdetta löytyy halvemmalla hinnalla.- jouluksikoKone
Edelleen Hardwariumin kone on paljon parempi varsinkin, jos pelaat niin se on noin 2x - 4x parempi.
Rog'ssa ei ole mitään järkeä, oikeasti.
- kokoanitse
Ei ei ja vielä kerran ei.
Jos et osaa/jaksa koota itse niin tuolla 1100€ saa PALJON paremman vaikka seuraavista kotimaisista liikkeistä:
https://hardwarium.com/product/572/38/hardwarium-vinton-351
tai
http://www.jimms.fi/fi/Product/Show/113938/jimms-gamer-lead/jimm-s-gamer-lead-v1_1-pelitietokone
Itse ottaisin tuon hardwariumin paketin ja siihen lisäisin vielä yhden tavallisen Teran kiintolevyn. Jolloin hinnaksi tulisi aika tasan 1100€. Asuksessa on GTX 750 Vintonissa GTX 970 joka on noin 3-4 kertaa nopeampi
http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-970-vs-GeForce-GTX-750-Ti
Molemmat liikkeet siis suomalaisia. Tämä helpottaa takuuasioissa, jos sellaisia sattuisi tulemaan. Postipåkettina toimittavat.
Todella hintatietoinen tilaisi osat saksasta ja kokoaisi itse. - MulleÄäniOnTärkeä
Juu on todella hyvä paketti, mutta laittaisin itse 40€ lisää niin saisin emoksi asuksen H170 gamer pro kun siinä on todella hyvä äänipiiri niin ei tarvitsisi ostaa erikseen äänikorttia (esim asus sonaria). Budjettiin pääsisin laittamalla i5-6500.
- fdsafdsa
AsRock "7.1 CH HD Audio (Realtek ALC892 Audio Codec), ELNA Audio Caps "
Vaikea sanoa, onko tuo nyt sitten niin huonokaan. Todennäköisesti halpisemolevyjen äänenlaadun voittaa, vaikka ei erityisen hyvä olekaan, mutta voi sen emolevyn vaihtaa jos haluaa.
6500 vs 6600 hintaero on vain 20€, mutta jos haluaa säästää niin muistimäärän voi puolittaa tuosta 16 gigasta esim. 1x8 Gt tai 2x4Gt, koska useimmille 8Gt riittää kaikkeen ja varsinkin jos ostaa 1x8, niin on helppo ostaa jatkossa toinen 8 kaveriksi saadakseen sekä lisää muistia, että dualchannelista saatavan nopeushyödyn. Puolittamalla muistimäärä, säästää jo 40-50€
- fdsafdsa
ROG 20 -malleja on useita, mutta kaikkia niitä yhdistää järjettömän kova hinta verrattuna siihen, mitä sillä saa.
- fdsafdsa
Ja sen hinta?
- fdsafdsa
Vertaa siihen, että http://keskustelu.suomi24.fi/t/13992884/paras-poytakonepelikone-mita-tonnilla-saa#comment-82059261
maksaa n.960€ 8Gt muistilla ja 250Gt SSD:llä - eirogia
Tiedoks kirjoitti:
Kyseessä ois Asus G20 BM A10/R7-340?
Mainoksesta:"Nopea AMD Radeon R7 340 2GB (1x VGA, 1x HDMI, 1x DVI) -näytönohjain"
Se ei ole nopea, jos vertaa GTX970. Näytönohjain on pelikoneen tärkein komponentti. Rogilla et pelaa pelejä hyvillä ruudunpäivitys nopeuksilla, puhumattakaan kaikista detaljeista ja efekteistä. Rahat menevät täysin hukkaan ja sitten ketuttaa. - fdsafdsa
Turha verrata kaikkea GTX970:een ja vastaaviin >300€ kortteihin, mutta kun tuo R7 340 häviää _satoja prosentteja_ peruspeliohjaimillekin
gpuboss.com kun verrataan GTX960 ja R7 340, niin:
"More than 4x better floating-point performance
Around 6.2x higher pixel rate
More than 4x higher texture rate"
GTX960 on siis laskennallisesti 4-6x nopeampi...
Käytännössä 340 on hieman terästetty R7 240, eli käytännössä tuolla saa 1366x768 resoluutiolla ja minimiasetuksilla ehkä 30 fps - hffg
Hyvä tässä on verrata kun saman hintaiset konepaketit kysymyksessä. Toisessa tuo lelu ja toisessa GTX 970
- fdsafdsa
Riippuu paljon tilanteesta (resoluution, yksityiskohdat, peli jne), mutta numeroiden mukaan noin 1.4-1.5x nopeampi tuo 970
Kannnattaa miettiä ensin mitä peliä pelaat esim cs pelaamiseen kannattaa ostaa 600€maksava kone 400€kone llakin voi pelata mutta aaetukset pitää olla alhaidimmat itse en siinä paljoo järkeä näe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654196
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342729En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142532Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1491167- 801016