Ne klassiset merkit hiusten sukimiset ja ranteiden hivelyt.
Onko katse lasittunut?
Miten se ilmenee jos Nainen on varattu.
Onko ilme skaala surullisesta iloiseen kautta ahdistus.
Onko välttelyä ja välillä kontaktin ottoa.
Seuraako katseella kauempaa.
Haluaisin kovasti tietää, Kiitti etukäteen
Ihastunut Nainen miten sen näkee.
48
10923
Vastaukset
- kokemustaon
Tuollaista se on varatulla. Niitä tunteita kun ei saisi olla. Välillä peittelyssä onnistuu paremmin ja välillä huonommin, siitä ristiriitaisuus johtuu.
Välillä haluaa huomiosi, vihjailee jopa flirttaa, välillä välttelee kontaktia ja silmiin katsomista viimeiseen asti. Silmistä sen totuuden yleensä näkeekin, lumoitunut, säihkyvä ja lämmin katse paljastaa helposti todelliset ajatukset.
Noiden listattujen asioiden perusteella on melko varmasti ihastunut, sanoisin 98%:sti. - eivoipäätellä
Ei taidakkaan olla. Voi olla luonteelta ailahteleva eikä liity sinuun. Jos ihastunut niin hymyilee paljon ja haluaa antaa hyvän vaikutuksen. Jos välttelee välillä niin pitää sinua tuttuna jolle ei tarvi tehdä vaikutusta. On niinkuin muidenkin seurassa vaihteva. Ei voi tietää varmaksi mistään muusta kun että kysyt
- kokemustaon
Luulen että se olisi mainittu tässä jos kaikkien kanssa käytös samanlaista ja muuten ailahtelevainen luonne.
- niinmonestiluullut
Ei sitä mistään näe, eikä tiedä, jollei kysy ja saa vieläpä rehellistä vastausta........
- VarattunainenIhastunut
Kuvailemasi merkit ovat juuri niitä ihastuksen merkkejä. Tähän lisäisin vielä ainakin omalla kohdallani hermostuneisuuden ja säheltämisen, ujot katseet toiseen ja pään kääntö pois kun hän huomaa, varovaiset hymyt yms.
- cadia
Kyllä juuri näin :D
" hermostuneisuuden ja säheltämisen, ujot katseet toiseen ja pään kääntö pois kun hän huomaa, varovaiset hymyt yms." hehe - cadia
Niin vielä piti kommentoida, että mulle ei kyllä ole koskaan ollut epäselvää jos joku mies on ollut ihastunut muhun. Sen vaan huomaa, eikä mun intuitio ole koskaan johtanut mua harhaan :)
- niinpaljonkysyyhän
Ap. käytös ei ole tietääkseni kaikille samanlaista.hyvin tasapaksua mitä olen sivusta seurannut.
Eikä seuraile muita uroksia niin vahvasti.
Satun vaan näkemään lintuperspektiivistä välillä.- ihastunutnainen
Taisit tietää jo vastauksen omaan kysymykseen :)
- niinpaljonkysyyhän
En ole niin varma,koska tuo tunne skaala hämää,välillä nin surullinen ahdistunut villiintyny ja mahtava lasittunut hypnoottine katse.
- jjgjklbc
Jos hän tuijottaa sinua lasittuuneena sinun silmiisi pitkään, on se salainen merkki että on ihastunut. Hän uskaltaa kertoa sen niin. Varattu ei tee sitä sanoilla vaan eleillä. Hiusten sukiminen on myös yksi merkki. Muuten hän esittää ettei sen enempää kaipaa seuraasi. Jos huomaa että flirttailet muille saattaa hänestä muuttua yllättävän viileä ellei tyly sinua kohtaan.
- apapapap
Kiitos vaan kommenteista,helpotti oloa huomattavasti.
- miehelle.vastaan.vaan
Toimin aika pitkälti noin ihastukseni seurassa vaikka en ole varattu nainen. Jonkinlaista pientä ujoutta ehkä enemmän.
Tämä siis jjgjklbc nimimerkil - Totuus-
Peesaan edellistä. Jos ihastus flirttailee muille, muutun välinpitämättömän oloiseksi. Sitä saa mitä tilaa.
- nähtyon
sen elin alkaa seistä
- 34567789
Ihastuneena minulla on jatkuva stondis ja housut pullottavat.
- StonDisTa
Törkee stondis ja pullotus :=0
- jooooooooooooooooooo
Samalla nainen vahtaa ettei vain toiset naiset pääse tarraamaan kaluun. seuraavat myös ketä mies tervehtii, kuin haukka
- MietinSinua
Onkohan nainen ihastunut? Aina kun kävelen hänen huoneensa ohi hakemaan kahvia myös hän tulee paikalle tai sitten kävelee esim. vessaan joka samassa suunnassa?
On se kyllä ihanakin ;) - jokutyhmämies
Auttakaapa vähän, olen tekemisissä yhden naisen kanssa melkein päivittäin ja joka päivä hän tuijottelee minua, kävelee ohi hymyillen ja jos en hymyile takaisin hän näyttää surulliselta mutta tuijottelee edelleen, tulee juttelemaan vähän mistä sattuu tai kyselee kuulumisiani, nauraa huonoille vitseilleni, tuijottaa jutellessamme kokoajan silmiin eli ei käännä katsettaan muualle, kehuu tekemisiäni ja muutenkin seuraa tekemisiäni milloin nyt on huomannut minut, ja useasti olen huomannut sen että hän tulee todella lähelle ja ei sano mitään mutta hymyilee ja tuijottaa. Voisin tietenkin vielä mainita että kun hän tulee juttelemaan hänellä on semmoine :3-hymy.
Eli nyt se kysymys, pitääkö hän minusta. Alkaa menemään pikkuhiljaa järki tämän asian kanssa, monta naista on tehnyt tätä samaa ja minä idioottina olen mennyt ihastumaan ja koittanut saada juttua aikaseksi, eihän niistä sitten mitään tullut kun yli-innokkaana idioottina sössin kaiken.- jokutyhmämies
heh menin sitten kysymään että mitenkäs on, perus ystävällisyyttä vai jotain muuta. Ei vastannut juuta eikä jaata ja meni oikein vaivaantuneen näköseksi ja koitti selitellä jotain muuta. Noh pitääpä antaa olla, en kyllä mene juttelemaankaan enää
- naiset.kummallisia
jokutyhmämies kirjoitti:
heh menin sitten kysymään että mitenkäs on, perus ystävällisyyttä vai jotain muuta. Ei vastannut juuta eikä jaata ja meni oikein vaivaantuneen näköseksi ja koitti selitellä jotain muuta. Noh pitääpä antaa olla, en kyllä mene juttelemaankaan enää
Olisi ehkä kannattanut mielummin kysyä kahville tai jonnekin?
Naisilta on yleensäkin turha kysyä suoraan asioita, yleensä asioiden pitää "vain tapahtua".
Esim seksi, jos kysyt naiselta suoraan että haluaisiko harrastaa seksiä niin se on turnoff naiselle. Pitää alkaa vain suoraan koskettelemaan ja puhumaan rivoja niin saat seksiä paljon todennäköisemmin.. - jokutyhmämies
naiset.kummallisia kirjoitti:
Olisi ehkä kannattanut mielummin kysyä kahville tai jonnekin?
Naisilta on yleensäkin turha kysyä suoraan asioita, yleensä asioiden pitää "vain tapahtua".
Esim seksi, jos kysyt naiselta suoraan että haluaisiko harrastaa seksiä niin se on turnoff naiselle. Pitää alkaa vain suoraan koskettelemaan ja puhumaan rivoja niin saat seksiä paljon todennäköisemmin..no en ny tiä, mitä nyt tuosta naikkosesta tiedän niin on luultavammin varattu, ei ole 100% varmuutta eli en viittinyt kahville pyytää, mutta menin sitten kysymään onko se kiinnostunut kun noin käyttäytyy kokoajan.
Ei se minua haittaa vaikka jos alkaa välttelemäänkin, olisin vain halunnut tietää onko siinä taustalla jotain muuta kuin pelkkää ystävällisyyttä.
Maanantaina sen varmaan sitten näkee että onko se vielä kimpussa samalla tavalla vai vältteleekö, tuon kysymyksen jälkeen hän vain vilkaisi pari kertaa minua ja oli tekevinään omia hommiaan. - jokutyhmämies
No mitähän ihmettä tämä nyt on. Tämä samainen nainen tuijottaa minua jopa 10 minuuttia ellei pitempäänki, seuraa, tulee lähelle, siis ihan siihen ns. "henk.kohtaselle alueelle" ja on aikaisemmin sanonut että ei ole kiinnostunut minusta kun kysyin sitä häneltä.
Tänäänkin hän tuli kuuntelemaan kun juttelin muitten ihmisten kanssa ja hän oikein tuli viereen ja alkoi tuijottamaan minua silmiin.
Auttakaapa nyt naiset pulassa olevaa, minua alkaa jo pikkasen pelottamaan ja ärsyttämään tuommoinen käytös.
- mahdotonpeittää
Sen näkee siitä että yrittää pitää itsensä kasassa lähelläsi esittäen asiallista, mutta jos sekunninkin virnistät hänelle saat minuuttien hymyn takaisin. Ja kasan palstaviestejä, olit täällä tai et;D
- mistätietää
Älkää sekottako sitä että naine pitää teistä siihen että nainen on ihastunut. Minä ainakin hymyilen paljon ja puhun kaikkea ja olen kiinnostunut miehen asioita jos on mukava tyyppi. Ei se merkkaa ihastusta ollenkaan
- hopelesss
Mistä miesten pitäisi sitten päätellä naisten kiinnostus?
Miehillä on se ongelma että kukaan nainen koskaan ei ole kiinnostunut joten pitää alkaa ylitulkitsemaan pienimpiäkin toivonrippeitä.. - pakiteitapa
miehen pitää kysyä. ei sitä varmasti voi muuten tietääkään
- jokutyhmämies
tähän voisi varmaan lisätä vielä että hän ei todellakaan käyttäydy samalla tavalla muitten miesten kanssa.
- pakko.päätellä
pakiteitapa kirjoitti:
miehen pitää kysyä. ei sitä varmasti voi muuten tietääkään
Jos ollaan esim työkavereita ja toinen ei tuntisi samoin niin olisiko vähän jäätävät välit sen jälkeen jos suoraan menisi kysymään toista kahville..?
- eiaihetta
miksi olis jäätävät? ei kysymyksestä voi suuttua kukaan.
- jokutyhmämies
eiaihetta kirjoitti:
miksi olis jäätävät? ei kysymyksestä voi suuttua kukaan.
valitettavasti nykypäivänä ihmiset suuttuu ja loukkaantuu periaatteessa joka asiasta, sitä vain ei voi välttää.
- Nahkisr
Nainen, jonka kanssa olen samalla vapaaehtoisella kielenkurssilla amk:ssa on sattunut muutaman kerran parikseni puhe-osuuksien aikana tunneilla. Hän usein koskettaa kaulaansa kädellään puhuessaan minulle ja epäröi usein tai sitten myötäilee vastauksiani tehtävän suorituksessa.
Kieltämättä olen häneenkin ollut ihastunut, koska tunneilla löytyi myös muita yhtäläisiä tykkäämisen kohteita "harjoituksien pakosta".
Tai sitten vain kuvittelen hänen "viestinsä" ... Monta kertaa olen saanut hänet kiinni tuijottaessaan minua tunnilla ja vaihdettu katseita. Tämä on vain saanut itseni epäilemään omaa mielikuvitustani, koska olen sen verran erottuva muista opiskelutovereistani koulussani.
Miten sen naisen ihastuksen sitten todella näkee? Siinäpä hieno kysymys ja vastaus voisi olla jopa kullanarvoinen monelle tällä palstalla.- luonnollinenParas
Mitä nainen tuntee, siitä kai on kyse. Jos kädet lähestyvät kasvoja ( kaula, hiukset, kasvot) hän pelkää. Ei se ole kuulkaa seksiä se :)
Nainen tulisi siinä tilanteessa saada rauhoittumaan ja rentoutumaan. Silloin on hyvä hymyillä ja vilkaista vaan nopesti. Kaikenlainen # tuijotus # pahentaa tilannetta ja olet kauempana silloin.
Jos sinua kiinnostaa oikeasti että onko hän kiinnostunut, niin kysy, että lähtisikö syömään kanssasi tai jotain muuta. Syödessä voit tarkentaa, että lähtisikö elokuviin jne. Hiljalleen pommitat erilaisilla asioilla. Älä ole pettynyt jos kieltäytyy. Se on ihan normaalia ja tavallista. Anna naiselle tilaa olla oma itsensä, äläkä ahdistele.
Tuossa näin alkuun normaalin elämän askeleita. Lopettakaa luulottelut ja arviointi. Se vaan vie hyvät naiset kauaksi itsestänne. Sen nimittäin näkee, että mitä ajattelette. - näin.tapahtukoon
luonnollinenParas kirjoitti:
Mitä nainen tuntee, siitä kai on kyse. Jos kädet lähestyvät kasvoja ( kaula, hiukset, kasvot) hän pelkää. Ei se ole kuulkaa seksiä se :)
Nainen tulisi siinä tilanteessa saada rauhoittumaan ja rentoutumaan. Silloin on hyvä hymyillä ja vilkaista vaan nopesti. Kaikenlainen # tuijotus # pahentaa tilannetta ja olet kauempana silloin.
Jos sinua kiinnostaa oikeasti että onko hän kiinnostunut, niin kysy, että lähtisikö syömään kanssasi tai jotain muuta. Syödessä voit tarkentaa, että lähtisikö elokuviin jne. Hiljalleen pommitat erilaisilla asioilla. Älä ole pettynyt jos kieltäytyy. Se on ihan normaalia ja tavallista. Anna naiselle tilaa olla oma itsensä, äläkä ahdistele.
Tuossa näin alkuun normaalin elämän askeleita. Lopettakaa luulottelut ja arviointi. Se vaan vie hyvät naiset kauaksi itsestänne. Sen nimittäin näkee, että mitä ajattelette.Mun mielestä naisen olisi tehtävä ensialoite, kyllä naiselta sen verran pitää rohkeutta löytyä että tekee sen aloitteen mun mielestä nainen saa jäädä jos ei sen verta ole rohkeutta..
- einiinsimppeliä
Minun mielestä kyse ei ole sukupuolesta vaan enemmän tilanteista ja ihmisistä, jonka sen muodostaa. Kumman olisi helpompi tehdä aloite ja kummaltako sellaista voisi olettaa.
- oooohhh
Jos ei ole nähnyt toista kuin pari kertaa, niin ei siinä kovin syviä ihastumisia vielä synny. Minulla ihastumiseen menee ainakin noin puoli vuotta. Muuten voi vaan puhua pitämisestä. Kun tunnen jo toista jonkun verran ja tiedän hänen luonteensa, johon voisin ihastua, niin merkittävin asia on, että tarkkailen ihmistä salaa ja pyrin, että hän tai muut eivät huomaa. Näin silloin kun toinen tai itse on varattu. Voi olla, että tämä kuitenkin näkyy vaikka sitä yrittäisi salata. Alkuihastuksessa toista ei välttele, mutta kun on jo rakastunut ja tietää, että toista ei voi saada, täytyy nollata tilannetta ja alan välttelemään. Tässä vaiheessa on myös toisen läsnäollessa paniikissa, ei pysty rentoutumaan, nauraa kaikille hänen vitseilleen, pupillit ovat suuret, tärisen, mitään järkevää ei saa sanottua. Sellaisen jännityksen näkee kyllä helposti. Sellaisen miehen kanssa, johon en ole ihastunut, pystyn rentoutumaan. Annan siis itsestäni mahdollisimman huonon kuvan.
- Ihme_
Etkö ole kuullut termiä "rakkautta ensisilmäyksellä"? Et ainakaan ole näköjään kohdannut sellaista.
Joskus käy niin, että menee sekaisin toisesta hyvin nopeasti. Joskus vain kolahtaa välittömästi. Silloin kyse ei ole toisen luonteeseen ihastumisesta, vaan jostain selittämättömistäkin tekijöistä, tai tietysti ulkoäöstä. Jos tuntee, että toisessa on jotain erityistä ja toisen läsnäolo vain iskee tajun kankaalle, niin erittäin voimakkaasti voi ihastua nopeastikin. Erityisesti silloin, kun toiselta saa vastaavia signaaleja.
- huonoflirttailija
Reaktioni vaihtelevat ujon hymyilyn ja kylmän etäisen välttelyn välillä. Riippuen kuinka saavutettavissa kyseinen henkilö on mielessäni. Kouraisee vatsasta ja pulssi kiihtyy ja jos mies on lähellä niin pakko kyllä vähän väliä katsoa miehen suuntaan..
- jokutyhmämies
eikö tällä palstalla ole oikeasti yhtään naista joka viitsisi vähän avartaa minulle mitä tuo eräs nainen ajattelee josta kerroin aikaisemmin. Alkaa tuntumaan jo pikkusen kiusalliselta ne kaikki tuijottelut.
pitää varmaan vältellä sitten häntä kun ei hän puhukkaan, tuijottelee vain ja tulee lähelle välissä.- Ehdotus.naiselta
Kun nainen ei vastannut sun kysymykseen aiemmin, niin kysy erilailla näin: Onko meillä jotakin keskenämme selvitettävänä, koska olet kauan käytökselläsi niin kuvan antanut? Jos vastaa ei ole, pyydä häntä miettimään miten hänen on muutettava käytöstään.
Jos vastaa että selvitettävää on, pyydä aikaa pohtia asiaa koska olette työpaikalla eli töissä. - jokutyhmämies
Ehdotus.naiselta kirjoitti:
Kun nainen ei vastannut sun kysymykseen aiemmin, niin kysy erilailla näin: Onko meillä jotakin keskenämme selvitettävänä, koska olet kauan käytökselläsi niin kuvan antanut? Jos vastaa ei ole, pyydä häntä miettimään miten hänen on muutettava käytöstään.
Jos vastaa että selvitettävää on, pyydä aikaa pohtia asiaa koska olette työpaikalla eli töissä.muuten hyvä idea mutta en jaksa enää alkaa kysymään mitään, tämä nainen pyörii muiden mukana nyt ja tuijottelee minua kokoajan vaikka puhuu muille. Lievästi häiritsevää jo.
Tuskinpa häneltä suoraa vastausta saisi vaikka kiveen hakkaisi sen kysymyksen. - Jokutyhmämies
Pientä päivitystä tähän. Juttelin yks päivä tuon naisen kanssa ja hän kivenkovaan sanoo ettei siinä ole mitään taustalla, totesin vain sitten takaisin että no ei sitten puhuta tästä enempää ja sanoin että ymmärrät varmaan jos alan välttelemään ja senhän minä tein.
Siitä huolimatta hän tuijottelee välistä, tai sitten vain luulen että hän tuijottaa. Tästä nyt on jokunen viikko aikaa, saihan hän tietoon syntymäpäiväni ulkopuoliselta, olin vieressä kuulemassa kun hän totesi vain "voi perkele".
Noh kyllä tämä tästä välttelyllä ohi menee, onneksi ei tarvitse kuin pari kuukautta enää jaksaa.
- Paskatkortitjaossa
Jos toinen on varattu ja reagoi voimakkaasti läheisyyteesi, niin eipä siinä muuta voi, kun vaan nauttia toisen seurasta ja pitää tunteensa ja ajatuksensa kurissa, koska tietää, ettei muusta seuraa kuin sydänsuruja ja ikäviä asioita. Tunteet ovat tunteita, mutta täytyy kunnioittaa toisen elämää ja pitää etäisyytensä. Toinen lukee sitten signaalisi väärin ja alkaa etääntyä. Se sattuu ja on vaikeaa olla sitä näyttämättä.
- Jokutyhmämies
Niinpä niin, noh eipä pääse tuo nainen nauttimaan minun seurastani enää, olettaen nyt että hän edes joskus nautti siitä, luulisin ainakin kun kokoajan tuijotteli ja hakeutui viereen kuuntelemaan juttujani ja hymyilemään, minä pysyttelen kaukana, turha edes kiusata itseään enää tai leikkiä kaveria jos toinen on varattu tai ei muuten vain oikeasti ole kiinnostunut.
Joskus sitä tuli koitettua kaverinakin pysymistä ihastuksen kanssa, ei enää ikinä sitä virhettä, mieluiten välttelen sen aikaa, että menee ihastus ohi kuin alan ruokkimaan sitä turhilla kaveruuksilla, tuostakaan ei jäänyt mitään muuta kuin pahamieli ja loukattu olo.
Voisi varmaan kyllä sanoa sille naiselle vielä, että lopettaa sen tuijottamisen, ärsyttää vain. Tai ja paskat, eipä tässä montaa kuukautta enää tarvitse pyöriä samassa paikassa missä hän, helposti jaksaa pitää suun kiinni ja etäisyyden sopivana, katsekontaktiakaan en hae vaikka huomaan että hän tuijottelisi.
- niinpaljonkysyyhän
Ketjun aloittaja olen ja totean näin kuukausien jälkeen,että Nainen on ailahteleva luonne.
- ihastunutko_
Jospa ristiriitainen käytös syntyy ristiriitaisista tunteista tai tilanteista.
Tai sitten on ailahteleva luonne. Joka tapauksessa ainut tapa selvittää asia on kysyä suoraan.
- niinpaljonkysyyhän
Ailahteleva Nainen hän on.Ei voi olla noin kovat mielialan vaihtelut.esim synkkä päivä, loppu pv:stä nyökkää ja hymyilee,että olen vastaanottavalla tuulella tai toisinpäin. Olen ap aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862