Yhden puolesta. Minä osaan sen hyvin ja hän ei ihan. Ehkä tarkoitukseni on auttaa vähäosaisia. Ehkä minun tarkoitukseni on auttaa häntä.
Myötähäpeää
7
148
Vastaukset
- Entiedämitäsanoa
Taidan ymmärtää nyt tilanteesi...lopultakin
- mitääntiiä
kun et tunne ees koko ihmistä, lapsellista houraamista.
- sellainenmäoon
Mun puolesta saa tuntea myötähäpeä vaikka elämän loppuun saakka. Ei haittaa :) . En mä täällä juuri käy, mutta nämä ajatukset poimin itselleni, ne jotenkin vaan istuu minuun kuin punainen pallo nenän päähän. Jep :)
Ps. Oikeesti en usko että kenelläkään on aihetta kirjoitusten perusteella, mutta muuten kyllä. - aamunajatus
Myötähäpeä on tunteista turhin. Ja väärin. Sotkeutuu toisen elämään. Ei ole mitään niin kammottavaa kuin vanhempi joka häpeilee oman lapsensa puolesta. Omilla mittapuillaan arvostellen. Jos keskityttäis kaikki siihen omaan pieneen elämään ja annettais muiden elää just sellaisina kuin ne haluaa. Tämän oppinut.
- Minäkintunnen
Yhden puolesta.
Surullisena. - eimuuta
On kokemuksia, onneni on, että ehdin tervehtyä ennen kuin ymmärsin koko jutun juonen. Hän pelasi oikein etunimillä 3 vuotta sitten ja lohdutti, että joku puolusti ihan tuntematonta hetkellä, jolloin olin täysin puolustuskyvytön, niin häpeällistä oli silloin kirjoittelu. Myöhemmin, kun sain juonesta kiinni, niin käsitin, että joku kumma siinä oli, kun piti kaikkea tällaiselle foorumille raportoida, kävivät taas nimet ihan yksyhteen. Keksiä tarinoita tarina toisen perään kuin kameleontti kuoren väriä vaihtaen.
Taitaa se vanha sanonta pitää täällä virtuaalimaailmassakin paikkansa eli tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Mitäpä näistä, oikein leppoisaa joulunalus aikaa. Tulkoon se rauha ihmismieleen lopultakin. - Jopeko
Myötähäpeää koetaan vain kollektiivisen kurin ylläpitämiseksi. Ja joskus yksilön. Ei kannata koskaan ajatella ite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003454991- 162266
- 1942129
- 1071496
- 811427
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2959Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786