Sellaisen päätöksen tein jotta pakkoneuroosin totteleminen loppui omalta kohdalta nyt.
Tietoa kyllä on tarpeeksi, pitää vain tehdä päätös ja pitää siitä kiinni.
Nyt loppui ovien tarkistelu ja kaikki muu varmistelu.
Vaikeaa se tulee olemaan mutta onnistun kyllä..
Nyt se loppui!
4
143
Vastaukset
- ohion37v
Nämä on niin sairaita.
Minua oikeasti ahdistaa laittaa roskapussiksi sellainen kaupan muovipussi jossa lukee : hyvää joulua
Joku muu pussi kävisi hyvin muttei tuollainen jossa on viittaus jouluun, ikäänkuin väärin.
Laitoin silti ja nyt ahdistaa.
Ymmärrän itsekkin että tämä on täysin naurettavaa....
Yritän jollain tavalla hallita ahdistusta tälläisillä,, ja jotenkin epävarmuutta. - ocd247
Mikä oli vaikeinta lopettamisessa?
- Kostiander
Onnistuiko lopettaa???? Joo järkeily ei aina auta, mut joskus kuten tuo muovipussi-asia, sama kai mitä siinä lukee, ei kukaan sitä näe, roskiksessakaan. Mieti.,, siellä jätteissä on tuhansia samanlaisia pusseja ihmiset laittanu ku sinä!!! Miksi sinun pussisi olisi erityinen pussi? Mennäänpä taaksepäin,, mistä epämieltyvyys hyvään jouluntpivotukseen on syntynyt?
- Sistinasnight
Tsemppiä! Tuo on ihan oikea asenne! :)
Olen itse sitä yrittänyt, ja aikoinaan tuo minut siitä vapautti.
Jäin vangiksi kun oli stressaava elämäntilanne, ja "annoin pikkusormen", vaan taas taistellaan.
Nyt jo voiton puolella minäkin, vaikka jopa tätä kirjoittaessa alkoi tökkiä "et saa kirjoittaa tätä, aloita alusta" :D
Turha kuvitella OCD, minä lähetän tämän nyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003124279- 132142
- 1861981
- 1041413
- 701268
- 73927
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57912IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2859Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119787Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59697