Kummassa lahkeessa?

pidätte

Muutama vuosi sitten jouduin stadissa tv:n katugalluppiin, jossa tökättiin mikrofoni suun alle ja kysymys kuului: "Kummassa lahkeessa pidätte?" Olin rehellinen ja vastasin: "Ei se yllä kumpaankaan" Ja mikä oli seuraus; vielä kuukausia sen kommentin jälkeen riitti baareisssa vientiä ja (naispuolisia) tarkistajia ja pitemmälle meneviä ehdottelijoita, monille oli jäänyt rehellinen naama(kin) ja asia mieleen...

30

6631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hung

      Vasemmassa lahkeessa.

      • heikki 22w

        Joo mullakin vasemmassa. Olen kuullut että 80prosenttia miehistä pitää vehjettään vasemmalla puolella


      • hiitu77

        Mäpä pidän oikeassa lällälläää.


      • Anonyymi
        heikki 22w kirjoitti:

        Joo mullakin vasemmassa. Olen kuullut että 80prosenttia miehistä pitää vehjettään vasemmalla puolella

        Entä jos on sellaiset alushousut ettei voi pitää kummassakaan lahkeessa? On sanonta että herrasmies pitää aina oikeassa lahkeessa, mutta sanonta on ajalta kun raappahousuissa kuljettiin.


    • sex 18

      itsellä on vasemmassa

      • keskellä

        Mulla on keskellä, ku ei se yllä lahkeesee, vähän niinku ketjun aloittajalla. Se on ihan helvetin kätevää! Ei tarvii aina olla kohentelemassa pippelin paikkaa, se vaa on siellä housuissa miten on. On se mun pippeli erektiossa sellaset 15 cm pitkä, mut löysänä vaa sellaset 7 cm.


      • dfsfs
        keskellä kirjoitti:

        Mulla on keskellä, ku ei se yllä lahkeesee, vähän niinku ketjun aloittajalla. Se on ihan helvetin kätevää! Ei tarvii aina olla kohentelemassa pippelin paikkaa, se vaa on siellä housuissa miten on. On se mun pippeli erektiossa sellaset 15 cm pitkä, mut löysänä vaa sellaset 7 cm.

        juu sama täällä ja vituttaa


      • Anonyymi
        keskellä kirjoitti:

        Mulla on keskellä, ku ei se yllä lahkeesee, vähän niinku ketjun aloittajalla. Se on ihan helvetin kätevää! Ei tarvii aina olla kohentelemassa pippelin paikkaa, se vaa on siellä housuissa miten on. On se mun pippeli erektiossa sellaset 15 cm pitkä, mut löysänä vaa sellaset 7 cm.

        Onneks olkoon sopivan isosta mulkusta👍


    • sinne

      Vasemmallehan se aina tahtoo lipsahtaa, jollei sitten oiken kädellä siirrä oikeaan lahkeeseen.

      • hyvin on

        Mä pidän kans alushousussa keskellä, ja sit se on yläasennossa. Jos stondaa niin ei ainakaan pullistu lahkeessa, mul on levossa 6cm:nen ohut kikkeli. Eikä oikein viel mee lahkeeseen.


      • uimarityttö
        hyvin on kirjoitti:

        Mä pidän kans alushousussa keskellä, ja sit se on yläasennossa. Jos stondaa niin ei ainakaan pullistu lahkeessa, mul on levossa 6cm:nen ohut kikkeli. Eikä oikein viel mee lahkeeseen.

        Mä oon kans huomannu että monet varsinkin nuoret jätkät pitää kalua uikkareissa sillai ylöspäin, siis jos on niin tiukat uikkarit että se pysyy eikä mitkään bokserit. ihan kiva kyllä sillainkin, näkee ainakin heti minkä pitunen siellä piilottelee ;) vaikka kyllä sellanen hyvin sivusta näkyvä pullotus on ehkä enempi mun makuuni kuiteskin.


      • Anonyymi
        uimarityttö kirjoitti:

        Mä oon kans huomannu että monet varsinkin nuoret jätkät pitää kalua uikkareissa sillai ylöspäin, siis jos on niin tiukat uikkarit että se pysyy eikä mitkään bokserit. ihan kiva kyllä sillainkin, näkee ainakin heti minkä pitunen siellä piilottelee ;) vaikka kyllä sellanen hyvin sivusta näkyvä pullotus on ehkä enempi mun makuuni kuiteskin.

        Äläpä homo esiinny tyttönä. Kummalle puolelle menet uimahallissa peseytymään?


    • Juulian kehtolapsi

      totuudenmukaisesti, että pidät sitä kummassakin lahkeessa.

      Kyllä me sinut ja mulkkusi tunnetaan - tekee mutkan vasemmassa lahkeessa ja terska löhöää oikeassa lahkeessa.

      Älä melle yritä - niine katugalluppineisi. Sinut on tunnistettu.

      • hyvin housussa

        Mulla on tällä hetkellä kikkeli housussa keskellä
        pikkusen alaspäin, mulla on kireet valkoset pikku
        alushousut.
        Kikkeli on mulla 5cm ja eikä mee vielä oikein lahkeeseen.
        Mun mielestä se on noista alushousuista vähän riippuvainen miten kikkeli on päivällä housussa.
        Jos on kireet niin silloin se on hyvin.
        Mut jos on löysät bokserit niin silloin se menee
        lahkeeseen ainakin mun kavereilla on selvästi vasemmassa bokserin lahkeessa.
        Must on kiihottavaa kattoa kun jätkillä kohoutuu
        lahkeessa iso kulli.


    • Teme

      Tuohan on mulla aina vasemmassa lahkeessa ollut jo iät ajat. Pituus lepo asennossa 15cm ja jäykkänä 25cm paksuutta en kerro.. Mulla menee hyvin harvoin oikeaan lahkeeseen. Mut uimassa kun käyn niin en laita ylä vasemalle vaan annan olla uimahousuissa alaspäin... Se näyttää kuulemma naisen mielestä paremalle kiun toisin päi...

      • Anonyymi

        Eli sulla on oikeasti levossa 7,5cm ja jäykkänä 12cm.


    • Kuljeksia

      Minulle sama kysymys.
      Vastasin kaikessa kiireessä että keskimmäisessä lahkeessa tietysti.
      Rauhassa olen senjälkeen saanut

    • Jannu

      Eli siis kumpaan nyt ikinä sattuu menemäänkään kun vetää bokserit ja housut jalkaa... Eipä oo tullu ajateltua sen tarkemmin, välillä joutuu vaihtaa puolelta toiselle jos syystä tai toisesta ahdistaa..

    • Anonyymi

      Kalu vasemmas lahkeessa ja pallit oikeassa, näin säilyy taas-arvo eikä tuu ruuhkaa, kun kookkaita molemmat 😋

    • Anonyymi

      Vasemman polven alapuolella roikkuu

    • Tutkitusti suurimmalla osalla se on vasemmalla. Miksi, ei taida olla järjellistä selitystä. Itse olen yrittänyt opettaa sitä oikealle, roikottamalla sitä lahkeessa. Ei ole oppinut, vaikka harjoitus on jo kestänyt ainakin vuoden.
      Vähän tiedettä tähän, vaikka yleensä se ei ketään kiinnosta. Tutkikaa kullin ylä pintaa ja siinä tuntuvaa nivelsidettä = ligament. Läytyy helposti verisuonen alta, kun venyttää kullia reilusti, niin että jänne on kireällä. Siitä kun tunnustelee kullin juureen päin, niin huomaa, että se onkin kiinittynyt häpyluuhun vähän vasemmalle puolelle. Siitä johtuu, että se vetää vasemmalle.

      • Anonyymi

        Tästä samasta syystä miesten housujen vasempaan lahkeeseen on tehty tilaa kullille, vaikkei se sinne yltäisikään.


      • Anonyymi

        Voi se johtua myös oikeakätisyydestäkin. Taitaa enemmistö olla oikeakätisiä, niin se laitetaan luonnostaan vasemmalle. Kun aina pitää vasemmassa, niin se ajan kuluessa sitten kehittyy vähän vinoon vasemmalle.


    • Anonyymi

      Itse telakoin lorttini omaan perseeseeni suojaan. Tällä tavalla ripuli pysyy peräsuolessa kun terskani toimii korkkina. Kun vedän mulkun pereestäni, alipaine ilmaisee peräsuolen tyhjäksi .

    • Anonyymi

      Jos keskimääräinen erektiokulli on n 14-15 cm pitkä, niin velttona sellainen ei tasan tarkkaan yllä kumpaankaan lahkeeseen.

      • Anonyymi

        Keskimääräinen ereltiokulli on 13.5cm.


      • Eipä tietenkään peruskulli yletä lahkeeseen, Joten heidän ei kannata kommentoida lainkaan, tai jos kommentoivat, niin mielikuvituksestaan paasaa. Mutta jos on vähänkin harrastanut kullin pidennys vetoja, niin pian kullin lepopituus on samaa luokkaa, kuin seisovana on. Silloin voi ehkä 14 senttinenkin riitää lahkeeseen. En tiedä kun ittellä on vähän pitempi. Pidän sitä lahkeessa aina, vaikka vaimo ei tykkääkään siitä, mutta se on keino saada se pysymään pitkänä. Jos se on mykkyrässä kalsarissa, niin pian rypisryy "normaaliksi".


    • Anonyymi

      Miten se lahkeessa voi olla jos on oikein leikatut housut tai alushousut jalassa eikä mitkään isoisän vanhat kalsongit?

    • Anonyymi

      Mulla ei ylety lahkeeseen, on niin surkean pieni.

    • Anonyymi

      Stadilaisill nysäkulleilla se on aivan se ja sama kumpaan lahkeeseeseen sitä yrittää ujuttaa kun ei se yllä edes lahkeeseen vaan jää lökäpöksyyn roikkumaan. Meillä maaseudulla pidetään vuorotellen eri lahkeissa, ettei nahka rispaannu sisäreidestä.
      T. Rakkauden toteemi, 20cm

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2027
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1480
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      107
      1463
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      56
      1037
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe