Jos teillä on hamsteri kertokaa sen nimi ja sukupuoli. Kiitti
Hamstereiden nimet!!
34
1462
Vastaukset
- ÖöÖ...
Tiksu uros, Nöpö naaras.
- Banaani
Mun entisen hamsterin nimi oli Nöpö
- d'ade
Faline "Nelli". Kutsumanimestä voi jo päätellä että se on, yllätys yllätys, naaras.
Illusion Extreme "Jere" joka tämä on yllättäen uros :D- minsu-92
mulla on valkonen naaras hamsu ja sen nimi on PopCorni..
- Kertomus
Lk musta kilpikonna Noctis Mollia Tempora. Jo värin perusteella osaa päätellä sukupuolen ;)
- JemBo
Multa löytyy yks Crème rotunen typykkä Nuppu nimeltänsä.. :)
- PhiPhi
JemBo kirjoitti:
Multa löytyy yks Crème rotunen typykkä Nuppu nimeltänsä.. :)
Creme on väri, ei rotu.
- JemBo
PhiPhi kirjoitti:
Creme on väri, ei rotu.
Oho.. cèrme värinen syyris.. :D
- Janna
JemBo kirjoitti:
Oho.. cèrme värinen syyris.. :D
Mitäs ihmeellistä siinä olisi? Minullakin on pitkäkarvainen cremen värinen syyrisherra. Creme on nykyään aika harvinainen väri syyriksillä, ennen niitä oli enemmänkin.
- Banaani
Janna kirjoitti:
Mitäs ihmeellistä siinä olisi? Minullakin on pitkäkarvainen cremen värinen syyrisherra. Creme on nykyään aika harvinainen väri syyriksillä, ennen niitä oli enemmänkin.
Onko sun oikee nimi Janna?
- Kertomus
Janna kirjoitti:
Lue koko viestiketju joka lähtee JemBon tekstistä otsikolla 'Multa löytyy' johon vastasi PhiPhi ja JemBo korjasi tämän jälkeen oman viestinsä.
Alunperinhän JemBo kirjoitti että hänellä on cremen ROTUINEN hamsteri. Jonka siis tämä PhiPhi korjasi.
- Jenni
Ambassador "Papu", Naaras ja Affinity "Napu", Naaras.
- h@idi
..Hessu,poika syyris.
- minä...
h@idi kirjoitti:
..Hessu,poika syyris.
miulla on kanssa hessu niminen syyris... :) Sellanen kerman värinen... uros yllätäen!! :)
- Anniina
mun pikkuset on Mussuli ja Truefabled Croissant, tutummin Pallero, ne on roborovskiuroksii :)
- marika
HUGO: lk, hopeanharmaa, uros (syyris) ja IHMEMAAN CHANEL "peikko", pk rex, musta valkokirkokilpikonna, naaras (syyris)
- likka
miul on hamsu naaras nimeltä Sabrina.
- jitu
cambell uros, tinkerbell nimeltään, mutta tutummin tinki
- hamsut
mulla on talvikkonaaraat Mimosa ja Moona.
On ollut myös Nestori (syyris)
Milla (syyris)
Tytti (syyris)
Oona ja Milla (talvikot) - Banaani
Itselläni on Vili niminen poika hamsteri joka on musta........... Ja ihana
- Nimetön
mul oli joskus kauan sitte hamsteri sen nimi oli Halle.. :D xD
- minsu-92
mun hamsu on naaras ja nimi on PopCorni
- kaisa
Elikkä mulla on syyristytöt Martta, Milma, Maikki ja Aada sekä syyrispoika Aatu. Niiden lisäksi on vielä talvikkoneidit Malla ja Melli.
- flea
täältä löytyy pitkäkarvainen naaras hamsteri tidig morgonsgund eli tidi
- tytta91
mun hamsun nimi on Jaska
- nindiz
mun hamsu on naaras ja sen nimi on nippe
- Santtu
...(pikku)Minttu-niminen naaras(syyris)
- pallero
Santtu kirjoitti:
...(pikku)Minttu-niminen naaras(syyris)
Mulla on tällä hetkellä syyris uros nimeltä Tofu.
Edellisiä hamsuja on ollu Vili(syyris,uros) Nuusku(syyris,uros) Jami(kääpiö,uros) Candy(syyris,naaras)
- LottaM
...Kaksi syyristyttöä Milou 9kk, Lumikki 8kk sekä syyrispoika Rölli joka täyttää maaliskuussa kaksi vuotta :)
- hamsuhoitaja-93
Mulla löytyy 1 syyris ja sen nimi on Vicky
- tilli
hamsuhoitaja-93 kirjoitti:
Mulla löytyy 1 syyris ja sen nimi on Vicky
mulla on syyris uros se on 6 kk ja sen nimi on wili
- hamsu04
Meillä on syyrialainen kultahamsteri uros nimeltään Hamtaro sekä kaksi venäjänkääpiöhamsteri roborovskia naaras nimeltään Lilli (Hiawatha´s Honolulu) sekä uros Pulla.
- Relosanikka
A
Alisia
Alina
Annukka
B
Birg
Banaani
Bunni
Bunna
C
Cecelia
Camilla
Cemi
Cumi
D
Diana
Dilleri
Domino
Doni
E
Elli
Ellu
Emmi
Emilia
Emppu
Elli
Ella
Esa
Esi
F
Faraona
Faraon
Figo
Finnii
L
Lola
Lilli
Limona
Loosa
R
Roosa
Rosa
Ruusu
Ruumi
Rulli
Rakas
P
Pilli
Pulla
Pulu
Pusu
O
Olli
Onno
Ooni
Omppu
Olli
Ossi
K
Kari
Karoliisa
Karoliina
Karkki
Kerma
J
Jätski
Jessica
Jenni
Jessi
Jella
M
Mimosa
Monica
Minttu
Emmä enään jaksa kirjoittaa - Katjaaaaaa
Mun hamsterin nimi on emppu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663075
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262143Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161331- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031