Palstalla esiintyy sekavaa horinaa liittyen mitä moninaisimpiin aiheisiin. On ulostamista taksiin, huoria Tallinnassa, olemattomia kleptomaaneja, eriskummallisia isännöitsijöitä ja vaatimuksia yhdistää Kauhajoen ja Ikaalisten keskustelupalstat. Näiden lisäksi on vielä lukematon määrä muita älyttömyyksiä. Miksi palstan kirjoitukset vaikuttavat mielenterveysongelmaisten kirjoittamilta? Onko todellakin käsitettävä niin, ettei Ikaalisten kokoisella paikkakunnalla ole muuta elämää kuin tämä palstalla kuvattu?
Sekavaa horinaa palstalla
8
105
Vastaukset
- psykopaatti.asialla
Mylliksellä on kummallisia kysymyksiä omista kirjoituksistaan?
- analyysi
Kirjoitukset noudattaa koko ajan samaa kaavaa. Siitä voi vetää helposti johtopäätökset mistä on kyse.
- yksi.onneton
Johtopäätös on se että asialla on mielenterveyspotilas Kukkala
joka päivittäin on toistanut samoja teemoja jo yli neljä vuotta.
Palsta ei ole muuttunut yhtään järkevämmäksi. Tuleeko Ikaalisten palstasta koskaan täysin normaalia?
- Vaadimme_ilmasiltaa
Vaadimme edelleen logistisesti yhdistävää ilmasiltaa Ikaalinen-Kauhajoki välille sille on selkeä sosiaalinen tilaus
- käki-metelän.pojat
Klikkaa ensin sinisiä nimmareita niin näet sekavia.
käki-metelän.pojat kirjoitti:
Klikkaa ensin sinisiä nimmareita niin näet sekavia.
Kuviako?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449101
- 785572
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384044- 543543
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543372Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283228- 452470
- 342012
- 2121778