Tappajabakteeria löydetty jo 6 kertaa suomalaisesta sianlihasta, kertoo yle.
Syötetäänkö ja pistetäänkö sikoihin koko ajan antibiootteja kaikenvarulta?
Lihaa ei paljain käsin enää uskalla koskea vaan paksut rukkaset käsissä oltava kun käsittelee ja kypsentää pitää hyvin.
Suomalainen MRSA-bakteerisika
3
63
Vastaukset
- Tartuntatautipäivät
Suomessa lääkitään vain tarpeeseen ja lääkkeet ovat eläinlääkärien takana. Valitettavasti Tanskassa tilanne on toinen ja sieltä tämä antibiooteille vastustuskykyinen MRSA-bakteeri on lähtenyt maailmanvalloitukseen. Emme pysty kokonaan tätä bakteeria estämään, ellemme sitten olisi laittaneet heti ongelman ilmettyä rajoja kiinni Tanskan suuntaan. Nyt se on hyöhäistä. Onneksi tilanne on Suomessa vielä hallinnassa ja tilanne pyritään myös pitämään sellaisena.
http://filha-fi-bin.directo.fi/@Bin/5e3195f0a2db5cde0f05a2a609dc896a/1449650007/application/pdf/1806063/Salmenlinna sika-MRSA netti.pdf - jopelleturpaan
tanskan lihassa mrsa ta on 88% sioista niitä sinä kyllä uskallat syödä
siellä kun antibiootteja annetaa ämpäri kaupalla juomaveden mukana
hyvä nii kuoleeha turhat valittajat pois
ja jo oli aikakin suomestakin löytyä
eihän näillä hinnoilla voi saada kun paskaa tuotetta hyvä näi - Maajussipussi
Elä elä tukijussi yritä. Tanskalinen possu on terveempi kuin suomalainen. Suomen tukijussi puhuu vaan niin totta kuin osaa, niinkuin stuppikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882