Thaimaan tilanteen takia jouduimme muuttamaan matkakohteemme Egyptiin (vaimo minä).Saimme matkan Sharm el Sheikkiin.Hotellin nimi on Club Reef eikä sitä ole missään matkaesitteessä.
Onko kukaan ollut kyseisessä hotellissa?
Minkälainen tasoltaan se on ja haluaisin muutenkin tietää kuinka Egyptissä käyttäydytään.
Minkälainen Egypti on hintatasoltaan?
Kertoisitteko kokemuksistanne , lähdemme matkalle
03.01.2005 ensi maanataina.
Onko kukaan majoittunut Club Reef hotelliin Sharm el Sheikissä
2
242
Vastaukset
- lateru
hei ! Kaksi kertaa Sharmissa käyneenä voin sanoa paikan olevan erittäin ok. Sopiva lentomatka, suht nopea tulli, lyhyet etäisyydet, turisteja arvostava paikka. Sää on ollut vakaa, aurinkoa riittää (älä polta itseäsi) ja hotelleissa yleensä hyvät vapaa-ajan aktiviteetit niin liikuntaa kuin ravintoiloitakin. Sharmin keskustassa useampia hyviä ruokapaikkoja ja siellä liikkuminen on turvallista ja miellyttävää. En ole shoppailija, mutta olen kuullut että siihen paikka on hiukan tylsä. Minun silmissäni näytti, että kauppoja oli paljon ja ostettavaa tarjolla hyvin. Kannattaa koluta koko keskusta, se on laajempi kuin aluksi näyttää. Palvelu hotelleissa ja ravintoloissa oli erittäin hyvää ja parani vielä kun oppivat erottamaan suomalaiset venäläisistä. Venäläisiä turisteja siellä on tosi paljon ja heidän kanssaan on elo rauhallista. Muita vahvasti edustettuja maita ovat Italia ja Suomí. takseja on tarjolla paljon. Vanhoja pösöjä, jotka kuitenkin toimivat varmasti. Hinnoista kannattaa sopia etukäteen ja taksarit pyrkivät hiukan vedättämään hintoja. Matkaopas osaa kertoa päivän hintatason, josta kannattaa pitää kiinni. Hyvää matkaa lämpöön ja aurinkoon ! PS. oletko menossa vaimosi 50-vuotismatkalle ?
- Jukkis
Kiitokset vinkeistä!!Lähdemme viettämään minun
50v päiviäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900