Olin yhtenä viikonloppuna sellasissa high school bileissä. siellä oli varmaan päälle 200 tyyppiä. menin sinne ja sitte ku tuli sellanen twerkkaus biisi nii menin noin 8 muun tytön kanssa sinne twerkkaamaan. kattelin ku pari poikaa puhu selkeesti musta ja koitti runkata niitten stondikset pois. sitte yhtäkkiä se poika kenellä ne bileet oli, niin tuli vaan sanomaan että meidän ketkä twerkkas nii pitää mennä nyt jonoo. sitte se laitto meidät yks kerrallaan sellasta seinää vasten niinku kahleisii ja meitä sai tulla koskettelemaa minne halus. pari poikaa tuli aluks siihen puristelemaan mun rintoja ja peppua, mut sit yhtäkkiä toinen niistä laski mun pikkuhousut ja otti kuvan mun pillusta. makasin siinä pillu paljaana jalat auki ihan toivottomana kun kaks poikaa ja yks tyttö tuli hipelöimään mun klitorista. sitten mua melkeen pakotettii juomaa itteni kännii ja sitte aloinki nauttia siinä kahlittuna olemisesta. aloin läpsiä mun peppua, rintoja ja pimppaa ja sormitin itteäni kaikkien kattoessa. sitten se bileiden pitäjä pyys mua ja yhtä toista tyttöä niiku koskettelemaa toisiamme. olin vähän sillee öö en tiiä mut sitte se toinen tyttö suorastaan syöksy mun päälle. se laitto sen kielen mun pimppaan ja nuoleskeli mun klitorista. ähkyin ja ulisin siinä kun kaikki katto ihan innostuneina. sitte se tuli mun päälle ja hankattiin meijän posliini pimppoja yhteen siinä. sitte pari poikaa tuli ja kanto mut ja sen toisen tytön niitten kellarii. se on tosi hieno ja siel on biljardipöydät ja kaikki. sitte siel sohvalla istu iso poikajoukko ja ne pojat sano että meijän pitäis viihdyttää noita poikia sylitanssilla ja toistemme tyydytyksellä. olin menossa tanssimaan sen yhen syliin mut sitte ne sano et mun pitää ottaa kaikki pois. olin sitte ihan alasti siinä ja ne jätkät oli ihan hulluina. sitte menin sen yhen syliin ja aloin nylkyttää itteäni sitä vasten. mun pillusta tuli sikana kosteutta sen reisille. sitten se käänsi mut selälleen, ja paino päänsä jälleen mun pillulle. kiljuin ja ähkyin kun sen kostea kieli kuljeskeli ympäriinsä mun klitorista. sitte ne toiset pojat alko kuvaamaan sitä, ja ne laitto mut ja sen toisen tytön istumaan sylikkäin jalat auki. näin ku se tyttö katteli mun pimppaanja kosketteli mun klitorista. yhtäkkiä se kaivo vibraattoruäin esille ja alko tyydyttämään mua,
ähkin ja voihkin kun sen sormet kulkeutu mun pillu
märkäklitoris
4
1382
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla keksitty tarina
- Anonyymi
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan uusavuton apina
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792059- 1751771
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701632Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1041415Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241413- 1001067
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1591056Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731037Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228866Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56830