Ihmettelen, että miksi kukaan ei ole puuttunut tanhutien luhtitalojen homevaurioihin ja rappeutumiseen? EIVÄT EDES TALON ASUKKAAT. No asukkaat ovat mitä ovat... Näkee jo ulkoapäin, että talot ovat rappeutuneet, ulkorappuset halkeilevat, jos tarkkaan katsoo niin B talo on kallellaan ja muutenkin talo haisee kauas. Moni talon asukkaista on sairastuneet muun muassa keuho sairauksiin, astmaan ja muutama B talon asukeista on selvästi täynä ihottumaa. Tosin en ihmettele ettei asialle ole mitään tehty, koska taloissa asuu vain juoppoja, nistejä ja asuuhan siellä se liedon tunneituin juoru ämmä ja pari muutakin liedon legendaa!!
Vastaukset 8
- nm1
Ok.
- nm1
Ok.
- Giviyh
Mitkä sen juoru ämmän nimikirjaimet on?
- Allahuakbar666
Aa, se matami mimmi.
- PERUSANAALI
Onneks mä ite asun tääl palatsi alueella :) Oonhan mä sentää liero eliittiä perkele
- attaminomena
Röttöritöttööö!! Anttakkee ämmie jauhhaa, juoppoje juua ja nistien nitkuilla
- nm1
Ok.
- kjjjjjjj
hhhhhh
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3411237- 54728
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55718- 38715
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152623Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59606- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26571- 42516
Onko minulla nainen
Lupa tutustua toiseen naiseen? Olen saanut sen kuvan että et halua alkaa kanssani koska et luota minuun...46502