Heips!
Minulla itelläni on koira joka on Basenji nimistä rotua .
Kun marsuja ollaan mietitty mut pitäs vaan tietää tulisiko ne toimeen ja söisikö koira marsut...?
Ja kiitos jo etukäteen mahdollisille vastaajille!:)
Koira ja marsut..?
4
63
Vastaukset
- Koiramarsuuu
Piti siis kirjoittaa et : tai söisikö koira marsut?
;) - pienivalkoinen
Kyllä siinä huonosti voi käydä, mut jos koira on hyvin koulutettu ja tottelee, voi onnistua. Marsut pelkää petoja, koira ei saa haukkua ja hyppiä häkin ympärillä. Entäs marsujen vapaa juoksentelu, onko niillä oma huone? Ei koiraa ja marsuja vapaana samaan tilaan.
- Sedä
Varmasti itse parhaiten tiedät miten koirasi käyttäytyy ja totteleeko se sinua. Käykää tutustumassa marsuihin jossain jos koirallasi ei ole aikaisempaa kokemusta jyrsijöistä.
- Jsjwj
Jos nyt marsuja hankitte niin kaksikerroksinen häkki niille, että koira ei pääse päälle ja aluksi lukko oveen, että koira ei saa tassuilla ovea auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265