Olen yhtääkkiä maailman onnellisin, koska löysin kauan kaipaamani asian muutama päivä sitten. Olen etsinyt tosi kauan, ja etsiessä hajosin lähes itse tuhannen siruiksi. Nyt mieleni valtaa rauha, ja tiedän että vaikka vielä joudun etsimään niin ainakin tiedän mitä etsiä. En ole kenellekään velkaa, ja ne jotka ovat tehneet minulle väärin joutuvat korjaamaan omaa käyttäytymistään. Asialla ei ole enää edes minulle mitään väliä, odotan nyt joulua aivan kaikessa rauhassa, rauhallisin mielen. Sydämen on saanut rauhan.
Mitä on onnellisuus?
1
139
Vastaukset
- Pimeästävaloon
Pohdin lähes koko elämäni ( 40) tuota samaa kysymystä. Ärsyynnyin ihmisistä jotka hehkuttivat onneaan. En tiennyt miltä se tuntuu. Kummallista kohtelua olen saanut ja aina miettinyt, että mikä vika minussa on? Miten voisin muuttua, että saisin parempaa tai edes samanlaista kuin muut?
Remontoin elämäni. Pistin portin heille, joilla ei ole kykyä kuin lannistaa. Hain itselleni hyvää oloa tuottavaa harrstusta ja sen löysinkin. Ehkä senkin kautta hyvä olo on parantunut. Pettymyksiä toki tulee, mutta jotenkin nyt jaksaa käsitellä paremmin.
Pistin oman hyvinvointini etusijslle ja opettelin sanomaan myös ei.
Neljä vuotta on mennyt kasvamiseen ja uudelleenrakentamiseen. Nyt voi vihdoin sanoa aidosti, rttä voi hyvin ja on onnellinen.
Toivon sinulle aloittaja oikein hyvää joulua ja onnea löytämäsi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049