Bedeten Helle?

Kysyvä

Mihin hän on kadonnut? Ei vastaa nro. Oli niin hyvä.

29

3536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lindallesoittanut

      Bedetten Lindan numerostakin vastaa nykyisin joku toinen henkilö. Oli luottonäkijäni. Harmittaa jos en saa häntä enää kiinni.

    • Kysyvä

      Koko Bedetten nettisivu on hävinnyt :(

    • Tiia380

      Bedette mennyt konkurssiin. Osa näkiöistä löytyvät oraakkeli nimisestä palvelusta ei Helle :(

      • Etsivämyös

        Millä hiton hakusanalls tuo löytyy, ei tärppää. Lindaa etsin, josko löytyisi? Kiitos.


      • Tiia830
        Etsivämyös kirjoitti:

        Millä hiton hakusanalls tuo löytyy, ei tärppää. Lindaa etsin, josko löytyisi? Kiitos.

        Oraakkeli.fi


      • tiia830

        Oraakkeli.fi


    • kooooooo

      En halua mitään hiton Oraakkeleja! Missä Helle??

      • Noniinpäniin

        Tuon nimiseltä sivulta löytyy pöljä


    • Juuri_soitin

      Helle on taas tavoitettavissa, numero löytyy uusimmasta Ykköset-lehdestä.

    • Soittanut

      Eikö tämä Helle ollut jo aika iäkäs? Ajattelin, että jäänyt jo eläkkeelle. Oliko sama Helle, joka oli Bedettellä vai joku muu, joka käyttää samaa nimeä? Tietysti äänestä kyllä tuntee, onko sama henkilö.

      • Juuri_soitin

        Olen vuosia sitten soittanut Bedetten Hellelle ja mielestäni oli sama. Iäkäs nainen ja saa kyllä heti kiinni asiasta. Myös ilmoituksessa nimenomaan luki että on palannut.


      • mmmmmmmmmm

        Laittakaa numero pliis! En tiedä mikä on joku Ykköset-lehti?


      • Soitelluthellelle

    • Anonyymi

      Minä olen soittanut parikin kertaa Helle-näkijälle viime vuonna.
      Todella hyvin on nähnyt asiat ja kertonut kuvat, joita hän näkee kysymistäni asioista.
      Napaksasti ja kalastelematta sanoo asiat , ei lupaile liikoja, sanoo realistisesti asiat.
      Olen kokeillut elämässäsi monia näkijöitä ja voisin sanoa, että hän on paras itselleni.
      Vaikka aina ei miellytäkään hänen antamansa vastaukset, kun itse toivoisi muuta.
      Tosin positiivisesti yllätti hänen kertomansa työssä tuleva muutos, josta minulla ei ollut aavistustakaan. Hän kertoi näkevänsä työhön liittyen kuvan, jossa tuoleja siirrettään paikasta toiseen. Niin vain kävi, että sain siirron toiseen yksikköön organisaatiossa eli tuolini siirtyi toiseen paikkaan.

    • Anonyymi

      Mistä näitä himskatin vanhoja ketjuja ja näkijöitä nostellaan, vuosien takaa! Tommotteet näkijät jotka on ajat sitte lopettanu...jostai -80 luvultaki joku kyselee näkijää, hei haloo!!
      Onks vaikeeta ymmärtää ettei Suomes ole tällä hetkellä ketää muuta varteenotettavaa ja aitoo näkijää kun se Sastamalan punatukkanoita Naomi.

      Muutoskii, sellaset jotka pyörinee josain 0700-linjoilla, no sinne kysellään väkee työpaikkailmotuksisa tyyliin "jos omaat hyvän keskustelutaidon", jooppa, muutta mitä tekemistä sillasel on selvänäkemisen kanssa. Työttömät menee sinne linjoille kertoilee kivoja tarinoita.

      Kyllä mun äitiki kertonu vanhoista hyvistä näkijöistä joilla hän kävi, huom, nuoren!! Vaan kun ne ei ole enää homman syrjäs kiinni.

    • Anonyymi

      Helle on näkijä, joka on toiminut varmaan jo 20 vuotta ja toimii edelleen. Eli ei mikään 80 luvun muisto.

    • Anonyymi

      Täytyy kyllä antaa positiivista palautetta Helle näkijälle. Soittelin syksyllä ja kertoi että vanha ystävyys muuttuu syvemmäksi tuttavuudeksi. Tuntui silloin kaukaiselta, vaikka mukavalta asialta. Nyt näyttää kovasti siltä, että tämän vanhan tuttavuuden kanssa olemme ottamassa askeleen eteenpäin, kuten Helle sanoi. Hän ei kysellyt mitään, kertoi vain mitä näki.

    • Anonyymi

      Olen soittanut lokakuu 2021. Sanoi että ennen vuoden vaihdetta suhde, jossain juhlissa tapaan miehen, uusi tuttavuus.
      No ei ole tämmöstä tapahtunut!

      • Anonyymi

        Minä olen soittanut myöskin hänelle monta aikaa sitten ensimmäisen kerran. Olin pitkään sinkkuna ja silloin tuli soiteltua useastikin, muillekin selvännäkijöille. Olen tullut siihen tulokseen, että Helle ei näe kovin pitkälle ajalle. Hän näki jotain hyvin epämääräisiä minulle, kerrankin kysyi, että onko sinun mies jossakin kaukana, kun ei tule kuvaan. No sanoin, että ei ole miestä silloin ollenkaan. Sitten lähempänä nykyisen tapaamista, näki jo ristiverisen miehen ja kuvasi työnluonnetta. Aikaa taisi mennä vajaa vuosi, jos oikein muistan. Voihan olla, että näkee eri ihmisille erilailla asioita.
        Leena Palo (ilmeisesti Aada Ramsu) nykyisin, sen sijaan kuvasi jo useista vuosia aiemmin (6v) miehen, joka tuli elämääni muutamia vuosia sitten.
        Älä menetä toivoasi, kyllä se mies sieltä tulee:-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen soittanut myöskin hänelle monta aikaa sitten ensimmäisen kerran. Olin pitkään sinkkuna ja silloin tuli soiteltua useastikin, muillekin selvännäkijöille. Olen tullut siihen tulokseen, että Helle ei näe kovin pitkälle ajalle. Hän näki jotain hyvin epämääräisiä minulle, kerrankin kysyi, että onko sinun mies jossakin kaukana, kun ei tule kuvaan. No sanoin, että ei ole miestä silloin ollenkaan. Sitten lähempänä nykyisen tapaamista, näki jo ristiverisen miehen ja kuvasi työnluonnetta. Aikaa taisi mennä vajaa vuosi, jos oikein muistan. Voihan olla, että näkee eri ihmisille erilailla asioita.
        Leena Palo (ilmeisesti Aada Ramsu) nykyisin, sen sijaan kuvasi jo useista vuosia aiemmin (6v) miehen, joka tuli elämääni muutamia vuosia sitten.
        Älä menetä toivoasi, kyllä se mies sieltä tulee:-)

        Aadallekkin olen soittanut kahdesti 1/2021 ja 7/2022, ei ole vielä tumma mies tullut elämääni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aadallekkin olen soittanut kahdesti 1/2021 ja 7/2022, ei ole vielä tumma mies tullut elämääni..

        Minullekin kuvasi aina miehen samalla tavalla vuosien ajan, ja lopulta toteutui. Luonne, olemus ja ulkonäkö juuri kuten kuvasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin kuvasi aina miehen samalla tavalla vuosien ajan, ja lopulta toteutui. Luonne, olemus ja ulkonäkö juuri kuten kuvasi.

        Minulle näki miehen 2014, kuvasi hyvin tarkkaan luonteen, harrastukset ja ulkonäön. Tuli vuonna 2020.


      • Anonyymi

        Eikä oo tullu vieläkään...


    • Anonyymi

      Olisi kiva jos vielä jollakin olisi kerrottavana kokemuksia Hellestä :) mulle nähnyt työassiit oikein, loput asiat antaa vielä odotuttaa :)

      • Anonyymi

        Löysin vanhalta muistitikulta Hellelle soittamani puhelun äänitteen. Se oli alkukesältä 2018.
        Hän näki siinä maalaismaiseman ja hiekkatien- olin silloin pari kuukautta maaseudulla mökillä -loma oli juuri alkanut. Asuin Helsingissä.
        Hän näki, että työpaikalla tapaan miehen, jonka kanssa syntyy ystävyyttäkin syvempää. Silloinen työpaikkani oli pieni, naisvaltainen, eikä yhtäkään millään tavalla kiinnostavaa miestä ollut koko työpaikassa.
        Elämä johdatti monien kuvioiden kautta muuttamaan toiselle paikkakunnalle. Ja sitten vuonna 2020 olikin jo työpaikalla mies - joka oli ystävyyttä syvempää. Eli lähes 2 v meni aikaa.


    • Anonyymi

      Tämä on ainoa näkijä, joka on kertonut, ettei ketään ole tulossa elämääni ja ettei näe suhdetta. Näin kymmenen vuoden ajan. Ja paikkansa on pitänyt. Arvostan, että kertoo kuten näkee, jotkut meistä viettävät elämänsä yksin, vaikka välillä olisikin toiveita parisuhteen löytymisestä. Muut näkijät taas ovat maalailleet ties mitä: miestä, omakotitaloa, avioliittoa, lapsiakin pitäisi jo olla kaksi tähän ikään mennessä...olen jo yli 40-vuotias, joten eiköhän nämä ole minun kohdallani vain höpinöitä ja Helle oli ainoa, joka näki todellisuuden. Muut nähneet jotkut yksipuoliset kiinnostukseni parisuhteena jne.

      • Anonyymi

        Täytyy lisätä, että olen siis soittanut hänelle joskus vuonna 13-14 muistaakseni ensimmäisen kerran ja viime vuonna toisen kerran.


    • Anonyymi

      Vastasi kun soitin, mutta ei oikein vakuuttanut. Aika paljon kyseli ja kertoi ennemminkin yleisiä elämänohjeita. En ole aiemmin hänelle soittanut. Kertomansa asiat sinänsä vaikuttivat ihan järkeviltä sopien nykyiseen elämäntilanteeseeni mutta ei hän tulevasta kyllä kertonut juuri miään.

      • Anonyymi

        Minä olen huomannut ja hän on itsekin sanonut, että pitää kysyä tarkasti asia mitä haluaa katsottavan. Jos kysyy yleisesti mitä tulevaisuus tuo, katsoo yleisesti, Olen usein soittanut yli 10 vuoden aikana ja tämän olen huomannut. Soitin joskus pari vuotta sitten viimeksi ja sanoin hänelle selkeästi, että minulla on kaksi kysymystä. Sain niihin vastaukset, konkreettiset ja asiat menk kuten hän näki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe