Mihin hän on kadonnut? Ei vastaa nro. Oli niin hyvä.
Bedeten Helle?
29
4399
Vastaukset
- Lindallesoittanut
Bedetten Lindan numerostakin vastaa nykyisin joku toinen henkilö. Oli luottonäkijäni. Harmittaa jos en saa häntä enää kiinni.
- Kysyvä
Koko Bedetten nettisivu on hävinnyt :(
- Tiia380
Bedette mennyt konkurssiin. Osa näkiöistä löytyvät oraakkeli nimisestä palvelusta ei Helle :(
- Etsivämyös
Millä hiton hakusanalls tuo löytyy, ei tärppää. Lindaa etsin, josko löytyisi? Kiitos.
- Tiia830
Etsivämyös kirjoitti:
Millä hiton hakusanalls tuo löytyy, ei tärppää. Lindaa etsin, josko löytyisi? Kiitos.
Oraakkeli.fi
- tiia830
Oraakkeli.fi
- kooooooo
En halua mitään hiton Oraakkeleja! Missä Helle??
- Noniinpäniin
Tuon nimiseltä sivulta löytyy pöljä
- Juuri_soitin
Helle on taas tavoitettavissa, numero löytyy uusimmasta Ykköset-lehdestä.
- Soittanut
Eikö tämä Helle ollut jo aika iäkäs? Ajattelin, että jäänyt jo eläkkeelle. Oliko sama Helle, joka oli Bedettellä vai joku muu, joka käyttää samaa nimeä? Tietysti äänestä kyllä tuntee, onko sama henkilö.
- Juuri_soitin
Olen vuosia sitten soittanut Bedetten Hellelle ja mielestäni oli sama. Iäkäs nainen ja saa kyllä heti kiinni asiasta. Myös ilmoituksessa nimenomaan luki että on palannut.
- mmmmmmmmmm
Laittakaa numero pliis! En tiedä mikä on joku Ykköset-lehti?
- Soitelluthellelle
mmmmmmmmmm kirjoitti:
Laittakaa numero pliis! En tiedä mikä on joku Ykköset-lehti?
0700 88877
http://view.24mags.com/mobilev/dd3e390ec9cb0ac82986f9ed362d11c7#/page=28
Täältä löytyy lehti, sivu 28.
- Anonyymi
Minä olen soittanut parikin kertaa Helle-näkijälle viime vuonna.
Todella hyvin on nähnyt asiat ja kertonut kuvat, joita hän näkee kysymistäni asioista.
Napaksasti ja kalastelematta sanoo asiat , ei lupaile liikoja, sanoo realistisesti asiat.
Olen kokeillut elämässäsi monia näkijöitä ja voisin sanoa, että hän on paras itselleni.
Vaikka aina ei miellytäkään hänen antamansa vastaukset, kun itse toivoisi muuta.
Tosin positiivisesti yllätti hänen kertomansa työssä tuleva muutos, josta minulla ei ollut aavistustakaan. Hän kertoi näkevänsä työhön liittyen kuvan, jossa tuoleja siirrettään paikasta toiseen. Niin vain kävi, että sain siirron toiseen yksikköön organisaatiossa eli tuolini siirtyi toiseen paikkaan. - Anonyymi
Mistä näitä himskatin vanhoja ketjuja ja näkijöitä nostellaan, vuosien takaa! Tommotteet näkijät jotka on ajat sitte lopettanu...jostai -80 luvultaki joku kyselee näkijää, hei haloo!!
Onks vaikeeta ymmärtää ettei Suomes ole tällä hetkellä ketää muuta varteenotettavaa ja aitoo näkijää kun se Sastamalan punatukkanoita Naomi.
Muutoskii, sellaset jotka pyörinee josain 0700-linjoilla, no sinne kysellään väkee työpaikkailmotuksisa tyyliin "jos omaat hyvän keskustelutaidon", jooppa, muutta mitä tekemistä sillasel on selvänäkemisen kanssa. Työttömät menee sinne linjoille kertoilee kivoja tarinoita.
Kyllä mun äitiki kertonu vanhoista hyvistä näkijöistä joilla hän kävi, huom, nuoren!! Vaan kun ne ei ole enää homman syrjäs kiinni. - Anonyymi
Helle on näkijä, joka on toiminut varmaan jo 20 vuotta ja toimii edelleen. Eli ei mikään 80 luvun muisto.
- Anonyymi
Täytyy kyllä antaa positiivista palautetta Helle näkijälle. Soittelin syksyllä ja kertoi että vanha ystävyys muuttuu syvemmäksi tuttavuudeksi. Tuntui silloin kaukaiselta, vaikka mukavalta asialta. Nyt näyttää kovasti siltä, että tämän vanhan tuttavuuden kanssa olemme ottamassa askeleen eteenpäin, kuten Helle sanoi. Hän ei kysellyt mitään, kertoi vain mitä näki.
- Anonyymi
Olen soittanut lokakuu 2021. Sanoi että ennen vuoden vaihdetta suhde, jossain juhlissa tapaan miehen, uusi tuttavuus.
No ei ole tämmöstä tapahtunut!- Anonyymi
Minä olen soittanut myöskin hänelle monta aikaa sitten ensimmäisen kerran. Olin pitkään sinkkuna ja silloin tuli soiteltua useastikin, muillekin selvännäkijöille. Olen tullut siihen tulokseen, että Helle ei näe kovin pitkälle ajalle. Hän näki jotain hyvin epämääräisiä minulle, kerrankin kysyi, että onko sinun mies jossakin kaukana, kun ei tule kuvaan. No sanoin, että ei ole miestä silloin ollenkaan. Sitten lähempänä nykyisen tapaamista, näki jo ristiverisen miehen ja kuvasi työnluonnetta. Aikaa taisi mennä vajaa vuosi, jos oikein muistan. Voihan olla, että näkee eri ihmisille erilailla asioita.
Leena Palo (ilmeisesti Aada Ramsu) nykyisin, sen sijaan kuvasi jo useista vuosia aiemmin (6v) miehen, joka tuli elämääni muutamia vuosia sitten.
Älä menetä toivoasi, kyllä se mies sieltä tulee:-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen soittanut myöskin hänelle monta aikaa sitten ensimmäisen kerran. Olin pitkään sinkkuna ja silloin tuli soiteltua useastikin, muillekin selvännäkijöille. Olen tullut siihen tulokseen, että Helle ei näe kovin pitkälle ajalle. Hän näki jotain hyvin epämääräisiä minulle, kerrankin kysyi, että onko sinun mies jossakin kaukana, kun ei tule kuvaan. No sanoin, että ei ole miestä silloin ollenkaan. Sitten lähempänä nykyisen tapaamista, näki jo ristiverisen miehen ja kuvasi työnluonnetta. Aikaa taisi mennä vajaa vuosi, jos oikein muistan. Voihan olla, että näkee eri ihmisille erilailla asioita.
Leena Palo (ilmeisesti Aada Ramsu) nykyisin, sen sijaan kuvasi jo useista vuosia aiemmin (6v) miehen, joka tuli elämääni muutamia vuosia sitten.
Älä menetä toivoasi, kyllä se mies sieltä tulee:-)Aadallekkin olen soittanut kahdesti 1/2021 ja 7/2022, ei ole vielä tumma mies tullut elämääni..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aadallekkin olen soittanut kahdesti 1/2021 ja 7/2022, ei ole vielä tumma mies tullut elämääni..
Minullekin kuvasi aina miehen samalla tavalla vuosien ajan, ja lopulta toteutui. Luonne, olemus ja ulkonäkö juuri kuten kuvasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullekin kuvasi aina miehen samalla tavalla vuosien ajan, ja lopulta toteutui. Luonne, olemus ja ulkonäkö juuri kuten kuvasi.
Minulle näki miehen 2014, kuvasi hyvin tarkkaan luonteen, harrastukset ja ulkonäön. Tuli vuonna 2020.
- Anonyymi
Eikä oo tullu vieläkään...
- Anonyymi
Olisi kiva jos vielä jollakin olisi kerrottavana kokemuksia Hellestä :) mulle nähnyt työassiit oikein, loput asiat antaa vielä odotuttaa :)
- Anonyymi
Löysin vanhalta muistitikulta Hellelle soittamani puhelun äänitteen. Se oli alkukesältä 2018.
Hän näki siinä maalaismaiseman ja hiekkatien- olin silloin pari kuukautta maaseudulla mökillä -loma oli juuri alkanut. Asuin Helsingissä.
Hän näki, että työpaikalla tapaan miehen, jonka kanssa syntyy ystävyyttäkin syvempää. Silloinen työpaikkani oli pieni, naisvaltainen, eikä yhtäkään millään tavalla kiinnostavaa miestä ollut koko työpaikassa.
Elämä johdatti monien kuvioiden kautta muuttamaan toiselle paikkakunnalle. Ja sitten vuonna 2020 olikin jo työpaikalla mies - joka oli ystävyyttä syvempää. Eli lähes 2 v meni aikaa.
- Anonyymi
Tämä on ainoa näkijä, joka on kertonut, ettei ketään ole tulossa elämääni ja ettei näe suhdetta. Näin kymmenen vuoden ajan. Ja paikkansa on pitänyt. Arvostan, että kertoo kuten näkee, jotkut meistä viettävät elämänsä yksin, vaikka välillä olisikin toiveita parisuhteen löytymisestä. Muut näkijät taas ovat maalailleet ties mitä: miestä, omakotitaloa, avioliittoa, lapsiakin pitäisi jo olla kaksi tähän ikään mennessä...olen jo yli 40-vuotias, joten eiköhän nämä ole minun kohdallani vain höpinöitä ja Helle oli ainoa, joka näki todellisuuden. Muut nähneet jotkut yksipuoliset kiinnostukseni parisuhteena jne.
- Anonyymi
Täytyy lisätä, että olen siis soittanut hänelle joskus vuonna 13-14 muistaakseni ensimmäisen kerran ja viime vuonna toisen kerran.
- Anonyymi
Vastasi kun soitin, mutta ei oikein vakuuttanut. Aika paljon kyseli ja kertoi ennemminkin yleisiä elämänohjeita. En ole aiemmin hänelle soittanut. Kertomansa asiat sinänsä vaikuttivat ihan järkeviltä sopien nykyiseen elämäntilanteeseeni mutta ei hän tulevasta kyllä kertonut juuri miään.
- Anonyymi
Minä olen huomannut ja hän on itsekin sanonut, että pitää kysyä tarkasti asia mitä haluaa katsottavan. Jos kysyy yleisesti mitä tulevaisuus tuo, katsoo yleisesti, Olen usein soittanut yli 10 vuoden aikana ja tämän olen huomannut. Soitin joskus pari vuotta sitten viimeksi ja sanoin hänelle selkeästi, että minulla on kaksi kysymystä. Sain niihin vastaukset, konkreettiset ja asiat menk kuten hän näki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194594
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.293349Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082463Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342075- 1861768
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341735Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131433Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71410Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211286- 421272