Sähköpostiini on tällä viikolla ilmestynyt ulkolaisilta lähettäjiltä sähköpostiin viestejä otsikolla jotain invoice number,refnr ja nyt sit tippuu sähköposteja,joissa otsikkona ref.nr last payment notice..mitä asialle pitäisi tehdä. En ole avannut sähköposteja..todella ikävää ja painostavaa..uskallanko avata sähköpostin..osan olen jo deletoinut lukemattomina.
Sähköpostiin lähetetty maksukehoituksia
6
148
Vastaukset
- spamm
ruksi ''merkitse roskapostiksi '' (tai miten se sun postissa lienee) ja lukematta menemään, mut näinhän olet tainnu jo tehäkkin
- Inhottavaa
Kiitos sinulle...Näin olen tehnytkin..siis onko nämä yleisiä juttuja? Voiko ne vaatia rahaa,laittaa perintään vaikka mitään ei ole tilattukaan/toimitettu vai perustuuko nämä ihan vaan siihen,että viestin saaja avaa viestin, jolloin saadaan koneeseen virus?
- spamm
en oo asiantuntija näissä mutta sen vaan oppinu että nuita huijari- häirikkö- mikävaan - juttuja laittaavat varmaan ihan kelle vaan ja kun ne ei taida yleensäkkään liittyä mihinkään omiin juttuihin ja ovat vähän huonostiymmärrettäviä niin yhtäkään ei kannata avata, koska jos avaa niin sen jälkeen voi alkaa tapahtua vähän enemmän ja ilkeätä.
Viruksen kylväjiä ja tietojen varastajia ne on. - Postipate4790
Spämmiä ne vaan on, roskikseen siis.
- fh1mMh20
Inhottavaa kirjoitti:
Kiitos sinulle...Näin olen tehnytkin..siis onko nämä yleisiä juttuja? Voiko ne vaatia rahaa,laittaa perintään vaikka mitään ei ole tilattukaan/toimitettu vai perustuuko nämä ihan vaan siihen,että viestin saaja avaa viestin, jolloin saadaan koneeseen virus?
Joitain maksuja voi laittaa perintään kuten vesi- tai liikennevakuutusmaksun. Muissa tapauksissa pitää saada oikeuden vahvistus. Silloin käräjäoikeus lähettää sinulle hakemuksesta kopion ja pyytää vastinetta. Mikäli et reagoi ilmoitukseen niin tuomio julistetaan hakemuksen mukaisena.
- Inhottavaa
Kiitos paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4506486Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1763860Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1082506Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251989Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1281382Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751285- 671134
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771039- 441003