Minkälaisia oireita teillä on kohtauksen jälkeen, eli sitten kun särky on loppunut tai seuraavina päivinä? mitä lääkettä käytät?
Itselläni on kohtauslääkkeinä imigran sumute ja jos se ei auta tai kohtaus uusiutuu niin otan Migardin.
Ongelmanani on se, että varsinkin kun olen ottanut Migardin niin minulla lakkaa vatsan toiminta, joten seuraavina päivinä ihan kamala ummetus, vatsakipu ja lievä kuumeilu. Lisäksi minulla on Migardin ottamista seuraavina päivinä todella epätodellinen olo, pää on sekava ja meinaan saada paniikkikohtauksia. Onko muilla mitään samantyyppistä?
Migreenin jälkeiset oireet
3
195
Vastaukset
- Migreniina
En syö triptaaneja migreniini kun olen tostaiseksi pärjännyt normaaleilla särkylääkkeillä kohtauksen alkuvaiheessa otettuna. Yleensä kun migreeni hellittää ja loputkin merkit siitä haihtuu, niin minulla on tosi energinen ja jotenkin "puhdistunut" olo. Saan kauheasti aikaan asioita, alan tiskaamaan ja siivoamaan yms..
- hienoolo
Käytän Imigrania kohtauksiin, joita on onneksi harvoin.
Nykyisin se aiheuttaa hieman huonoa oloa, mutta se menee nopeasti ohi ja on pienempi paha kuin päänsärky tai se usva, jota pään outous aiheuttaa.
Kun migreeni poistuu, olo on kuin uudesti syntyneellä ja energiaa riittää ja suunnitelmia pursuaa. - Nanna41
Alkaako kenelläkään muulla migreeni niin, että nenä menee tukkoon ja vähitellen tukkoisuutta leviää kaulaan ja rinnan alueelle. Tämä menee nopeasti ohi, mutta sen jälkeen tulee päänsärky , ei kovin kova, samalla lievää pahoinvointia ja väsymystä. Seuraava päivä on vähän kuin olisi krapulassa ja on vetämättömyys olo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758