Hei,
Olen 24-vuotias kesällä 2015 matkailualalta valmistunut nuori nainen joka olisi kiinnostunut hoitamaan lapsianne Oulun alueella.
Kokemusta minulla on lastenhoidosta runsaasti muutaman kuukauden ikäisistä 10-vuotiaisiin. Toki pärjään myös vanhempien lasten kanssa :) Olen työskennellyt niin päiväkodissa, yksityisissä perheissä kuin siskon poikaakin hoitaen.
Työskentelisin mielelläni kokopäiväisesti ja tarvittaessa myös iltaisin ja viikonloppuisin. Voin tulla teidän kotiinne mutta lapsenne ovat tervetulleita myös minun kotiini jonka takapihalla sijaitsee suuri leikkikenttä. Omistan 7 hamsteria joiden hoidossa lapsenne voivat halutessaan auttaa ja oppia pitämään huolta pienemmistään.
Lastenhoidon ohella teen mielelläni myös kevyitä kotitöitä.
Mikäli kiinnostuit, otathan rohkeasti yhteyttä sähköpostitse [email protected] ja kerro perheestänne ja tarpeistanne. Puhelinnumeroni lähetän vasta sähköpostitse turvallisuus-syistä.
Lastenhoitaja tarjolla/Oulu
iriina570
1
80
Vastaukset
- tuutkohoitelemaan
mut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2094656- 1882606
- 671532
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 1261134
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91122- 711081
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1381060- 109989