Uskaltaakos Harjavallassa enää naispuolinen ihminen enää yksinään iltahämärällä liikkua? Tiedä sitä, mistä puskasta mamu hyökkää kimppuun...
Toisaalta voisin kuvitella tilanteen, jossa syöttinainen lenkkeilee, ja kymmenhenkinen liivijengi varjostaa syöttiä... Kun mamu iskee syöttiin, niin liivijengi apuun tunkemaan katuharjan mamun sinne minne ei aurinko paista... Sais maistaa omaa lääkettään...
Turvallista liikkua???
3
75
Vastaukset
- 6lapsenäippä
https://www.facebook.com/taina.vallin/posts/1219967538018640?__mref=message_bubble Lue ja jaa aitoa tietoa ihmisille
- 2016kesä
on asioita muitakin mitä julkisuuteen ei kerrota pelkää perkeleesti että leimataa natsiksi mutta loppujen loppuksi jos ei kulkisuuteen ei julkasta tosi asioita ja lässytettään " kuinka hyin kaikki on " se on tosi iso vale ja ei se oo natsi ketä kertoo oman mielipiteen tai tosi asian esim tämä on tosi asia sen enenmän aikaa kuluu nii jossain välissä tapahtuu jotain todella paskamaista ja tekijä löytyy satalinnasta ja poliisi kussee alleen tai väitää mitään ei ole tapahtunut mä henkilö kohtasesti pelkää 2016vuoden kesää
- nainenkylillä
Tulin bbussiasemalta, kävelin kaupungin läpi kotiin yksin toispuol jokee.
Rauhassa sain kävellä, ei montaa ihmistä ollut liikkeellä. Kotona olin noin 22.45.
Hiton tuulista oli kyllä, melkein lensi pipo päästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595