Mulle tuli viime viikonloppuna ongelma etten ole varma pesinkö käsiä wc-käynnin jälkeen (käytin kyllä paperia, joten käteen ei pitäny jäädä mtn näkyvää). sen jälkeen menin suihkuun jossa tämä "hämäys" iskostui päähän ja tuottaa vielä tänäänkin ahdistusta. :/
jotenkin likainen ajatus, että olen likaisilla käsillä koskenu itteeni vaikka suihkussa olinkin
Mistä varmuus
4
150
Vastaukset
- tälläistä
Ei voi olla totta, minulla oli eilen juuri samanlainen tai lähes samanlainen juttu.
Vessassa kävin isolla asialla niin kyllä uskoakseni pesin kädet niinkuin joka kerta MUTTA en sitä nyt juuri muistanut suihkuun mentäessä. Käsien pesu tapahtuu niin automaattisesti.
Ajattelin sitten että "likaisilla" käsillä itseäni pesen ja sitten kun menen nukkumaan niin petivaatteetkin "saastuu" jne. Kumminkaan en tästä välittänyt ja piakkoin ahdistus helpotti. - lujana.pysyä
Kestäkää ahdistus älkääkä ritualisoiko, menee kyllä ohi mutta pitää olla lujana.
Hoitakaa myös ruokavalio kuntoon, jotta saatte tarpeeksi esim. magnesiumia ja sinkkiä. - fffffffff55
kiitoksia vastauksistanne, mietin vain että kun kuitenkin kävin suihkussa niin lähteekö se lika oikeasti pois vai voiko se shampoon levitettäessä niin sanotusti jäädä hiuspohjaan :/
- näinsenhuomaa
Vastaus tässä jos epäilyttää käsien puhtaus laita sormet suuhun ja jos pahka maistuu on ne pestävä vielä kertaalleen,tosin liika puhtauskin on huonosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781497Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 47804
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701