onko oikein pitää viineri- ja munkkitarjottimia tiskin päädyssä ilman minkäänlaista suojaa, Kaveri tulee esim. Bolidenistä kahvile tai jotain ja niiden vaateista putoa ties mitä niitten avonaisten tarjoilu "härbäkkien" päälle. Ei ainakaan vitamiineja ole
Neste harjavalta
11
255
Vastaukset
- legelzedwriter
On oikein.
Kump voittaa boliiteri vai roileritehas?
- legelzedwriter
Mää en ota ikinä sellaisesta avonaisesta tarjottimesta mitään, kun ei tiedä kuka siihen on aivastanu pöpöjä.
- NäiTartutetaanTauti
Tai tuberkuloosia sairastava ählämi yskäisee ikivihreen klunssin pullien sekaa ja tauti on siirretty seuraavaan potilaaseen.
- Kröhivätukot
Ihan samaa oon ihmetelly. Jos hygieniapassi suoritettu niin pitäis ymmärtää laittaa jotain suojaa päälle.
- härbäkki
Mitä täällä poraat. Kerro henkilökunnalle että antaa Bolidenin henkilökunnalle porttikiellon jos he tulevat vaatteet päällä.
- Yöks
Tosin en mää kyllä ainakaan tulisi paikkaan jossa asiakkaat on alastomina saadakseen pullaa...
- jaskapaskaraska
Tämä ei hyvä
- H-vallanMäkiennätysmies
Kengät eteiseen, haalarit naulaan ja hiusverkko sekä hengityssuoja päässä käsien desinfiointipisteen kautta linjastolle kiitos!
- biomake
Yksi munkki öljysilmän kanssa ja kahvekupponen niin aijai kun starttaa päivän
- PekoniOnVaarallista
Suosittelen reklamaatiota nestelle ja vihaista kijroutusta facebookkiin (pitää jakaa huomautksella) Toivottavasti pääset tästä yli ja neste joutuu tästä vuosisadan rikoksesta vastuuseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865