En tarkoittanut asiaa niinkuin

ymmärsit

Siksi en uskalla enää kirjoittaa mitään, ajattelin vain ylläpitää edes pienen yhteyden. Nyt häpeän sitä että yritin.

13

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KerroLisää

      Eli miten?

    • NiinHaluan

      Haluaisin vaan, että tulisit ja ottaisit mut syliisi. Ja että voisin olla siinä loppuelämäni.

      Mutta sä et taida haluta sitä.

      • niinhaluaisin

        J5 mies haluaisi ottaa erään kauniin naisen syliinsä ja rakastaa.


    • ettämolemmilla

      Minulle kävi samoin. Ymmärsin kyllä miksi ei voi pitää yhteyttä. Mutta en ymmärtänyt siinä hetkessä tehdä sopimusta yht.pidosta jotenkin hänen kanssaan. Vaihdoimme numerot ja niin tuskainen piinaava ikävä. Uskoisin(n-m)

    • Menitohitseni

      Joten: "Silence is golden". "K"

      • silencehurts

        Mitä hittoo. Mun kommentti oli biisi, ihan vaan mulle keskustelun aiheesta mieleen tullut biisi, ja nyt se on poistettu sääntöjen vastaisena.

        No mut aloittajalle kommenttina että aina voi yrittää paikata sanojaan, tosin vastauksena voit saada hiljaisuuden, ja sen kanssa on mäntti elää, mutta oletpahan ainakin saanut ilmaista itsesi oikein :) Minä en sitä enää kehtaa tehdä.

        https://m.youtube.com/watch?v=xt6U8nEmXWU


    • Koskaaneisaa

      Hävetä sitä että on yrittänyt pitää yhteyttä.

      • komppaantätä

        mitä häpeämistä on koittaa pitää yht. yllä, jos se toinen ei sitten ollut halukas siihen yhteyteen niin se oli sitten hänen valintansa mutta toinen on ainakin yrittänyt. sen jälkeen on ehkä helpompi antaa olla koska ketäänhän ei voi pakottaa yhteyteen.


    • Sinustakiinnostunutmies

      Pidetään nainen tämä yhteys, joka me on luotu yhdessä. Minusta se olis meille molemmille tärkeää. Minusta näin ei sais ajatella, ettei se toinen kumminkaan sitä halua. Kyllä se haluaa, jos vain saa sulta mahdollisuuden. Yksipuolista rakkautta ei ole olemassakaan. Kyllä siihen aina liittyy se toinenkin osapuoli. Eikä tässä ole ohi kävelystä kyse.

      • Aloittaja_

        Meidän yhteys. Mitä se on. Se on vain uskoa ja ainaista oletusta minun pahuudestani, meidän yhteys ei ole koskaan toiminut eikä se koskaan tule toimimaan. Minä koen yhteyden muuksi kuin ainaiseksi moittimiseksi ja parjaamiseksi.


      • Alloittaja_

        Sinä todistat joka aamu uudelleen saman asian, ainoa mitä haluat on pelehtiminen naisten kanssa. Ei se ole yhteyttä mistä kirjoitit.
        Ei jatkuva pahan mielen tuottaminen ole yhteyttä.
        Miksi sinä et kykene kahden aikuisen ihmisen väliseen yhteyteen ja jollet kerran oikeaa yhteyttä halua niin miksi et ole rehellinen ja sano sitä?


      • kirvoittikommentin

        Yksipuolista rakkautta on aina ollut olemassa. Jos joku ihminen ei ole rakkauden arvoinen niin sellainen, joka sanoo "et sinä niin tunne, sinä tunnet näin" ja on aina muutenkin sepittämässä toisen ihmisen ajatuksia ja tunteita omaksi edukseen. Se on paitsi valehtelua niin hävytöntä toisen ihmisen sivuuttamista kokonaisuudessaan. Ihmiset eivät ole leluja, mutta jos niillä leikitään silti, ne jättävät.


    • Sinutylennetään

      Ei saa hävetä, jos pitää yhteyttä, vaan ylentää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3227
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1086
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1043
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      54
      972
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      934
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      839
    Aihe