Missiorganisaatio useasti on "puukottanut selkään" kisamakalla olevaa missiä. Missin oma vika, me emme tienneet asiasta mitään!
Parhaimpana esimerkkinä tämä missikeisarinna! Aivan uskomatonta toimintaa nytkin tässä "kisapukukohussa"! Missiorganisaatiossa on selkeästi täysin epäpäteviä henkilöitä töissä ja ammattitaidotonta porukkaa täynnä. Ottaisivat itse asioista selvää, jotta osaisivat itse missiorganisaatiossa auttaa ja neuvoa, eivätkä vain nosta käsiä ylös ja olla ilmeissään.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1449807502446.html
Missiorganisaatio + kisapuvut
Vikinänatina
3
105
Vastaukset
- nunnukanuu
Noissa kisoissa saa pitää päällään mitä haluaa
Feikki puku ei ole aito joten ei pitäisi olla valittamista
Jos joitakin tuollainen loukkaa niin ilmoittakoon asiansa niille jotka niitä pukuja tekee tai myy - SunnevaOnSekaisin
Sunneva tyhmyyden kansallispukuun eli tervaan ja höyheniin, edustamaan suomea maailman rumin kisoihin!
- kopikopikop
Ei niis kansallispukuja enää käytetä melkei kaikil on jo fantasia ym pukuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782