Saabin valmistus käynnistyy uudelleen

Saabbisti

Saabin valmistus käynnistyy uudelleen kovan kysynnän vuoksi.

http://www.taloussanomat.fi/autot/2015/12/11/saabin-valmistus-alkamassa-taas-ruotsissa/201516425/304

Euroopan ja USA myynnin lisäksi Pohjolan ylpeys lähtee nyt tosissaan valloittamaan myös Aasian markkinoita.

13

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prööötintöötti
    • MadeinSweden

Toden totta Saabien valmistus on taas käynnistynyt Trollhättanin tehtaalla. Vuoden päästä päästään taas kaupoille.

www.saabsunited.com

• itse666

Jaaha, kaatukohan ennenkuin saadaan yhtään autoa myytyä vai vasta ensi vuonna.

• Saab-Nevs

Totta se näyttää olevan. Ympäri maailman ihmetellään miten nopeasti Saab selvisi GM luopumisesta, konkurssista ja uusien mallien kehittelystä. Nyt jo porskutetaan täysillä eteenpäin.

http://saablog-in.blogspot.fi/

• Saab-Lokkari

Juu uskottava se on kerran Helsingin Sanomat niin kirjoittaa. Ei olis millään uskonut vuosi sitten mutta nyt ruotsalaislehtien mukaan mm. Trollhättanin tehtaaseen on investoitu viime vuosina yli 400 milj. Euroa ja tehdas on huippukunnossa. Helppo siitä on aloittaa uusien sähkökulkineiden valmistus.

• RedBullNiskanen

Expressen kirjoittaa että monet vanhat Saabin suunnittelijat ovat tulleet takaisin Trollhättaniin ja uusien mallien suunnittelu on hyvässä vauhdissa.

http://www.expressen.se/motor/har-ar-de-nya-saab-bilarna/

• Saab4ever

Kai se on uskottava kun autolehdet ympäri maailmaa kertoo Saabin paluusta suoraan sähköautovalmistuksen huipulle. Uusi kokoonpanotehdas valmistumassa Kiinaan, Ruotsissa moderni kokoonpanotehdas ja suunnittelu/tutkimuslaitokset, oma akkutehdas Kiinassa, uudet omistajat, uudet mallit jne. Hyvältä näyttää.

http://www.saabsunited.com/2015/12/nevs-whats-next.html

• akoergjiio

Onks joku epäillyt ettei muka käynnistys. Onhan ne laivatkin välillä telakalla. Tottakai jatkuu. Porsche ja Saab on ikuisia.

• LaakkonenP

Minä en epäillyt hetkeään. Saab on Pohjolan paras premium brändi ja talviautoilun ikoni.

www.saab.com

• Saaabbisti

Epäilikö joku muu ... tuskin. Kaikkihan sen tietää että Saab on hyvä auto.

• Utelua

Mutta uudet autot ovat pelkästään sähköautoja ?

• Saablaatua

Saab on hyvä.mutta edillisia pensa autoja kaivattaisiin.Nykyaikana ei enää kallis auto mene kaupaksi.Olen monta saabia ostanut uutena.Kallein taisi olla saab 99 ems tai turbo.Sieltä 75-1980 vuosilta .Saab alla edelleen.

• Nokivasara

Kyllä hyvä diesel automaatilla olis kovasti meikän mieleen. Ja sellainen automaatti jonka vois heittää vapaalle ilman jarrutusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      Vedonlyönti ja rahapelit
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe