Saabin valmistus käynnistyy uudelleen

Saabbisti

13

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prööötintöötti
    • MadeinSweden

      Toden totta Saabien valmistus on taas käynnistynyt Trollhättanin tehtaalla. Vuoden päästä päästään taas kaupoille.

      www.saabsunited.com

    • itse666

      Jaaha, kaatukohan ennenkuin saadaan yhtään autoa myytyä vai vasta ensi vuonna.

    • Saab-Nevs

      Totta se näyttää olevan. Ympäri maailman ihmetellään miten nopeasti Saab selvisi GM luopumisesta, konkurssista ja uusien mallien kehittelystä. Nyt jo porskutetaan täysillä eteenpäin.

      http://saablog-in.blogspot.fi/

    • Saab-Lokkari

      Juu uskottava se on kerran Helsingin Sanomat niin kirjoittaa. Ei olis millään uskonut vuosi sitten mutta nyt ruotsalaislehtien mukaan mm. Trollhättanin tehtaaseen on investoitu viime vuosina yli 400 milj. Euroa ja tehdas on huippukunnossa. Helppo siitä on aloittaa uusien sähkökulkineiden valmistus.

    • RedBullNiskanen
    • Saab4ever

      Kai se on uskottava kun autolehdet ympäri maailmaa kertoo Saabin paluusta suoraan sähköautovalmistuksen huipulle. Uusi kokoonpanotehdas valmistumassa Kiinaan, Ruotsissa moderni kokoonpanotehdas ja suunnittelu/tutkimuslaitokset, oma akkutehdas Kiinassa, uudet omistajat, uudet mallit jne. Hyvältä näyttää.

      http://www.saabsunited.com/2015/12/nevs-whats-next.html

    • akoergjiio

      Onks joku epäillyt ettei muka käynnistys. Onhan ne laivatkin välillä telakalla. Tottakai jatkuu. Porsche ja Saab on ikuisia.

    • LaakkonenP

      Minä en epäillyt hetkeään. Saab on Pohjolan paras premium brändi ja talviautoilun ikoni.

      www.saab.com

    • Saaabbisti

      Epäilikö joku muu ... tuskin. Kaikkihan sen tietää että Saab on hyvä auto.

    • Utelua

      Mutta uudet autot ovat pelkästään sähköautoja ?

    • Saablaatua

      Saab on hyvä.mutta edillisia pensa autoja kaivattaisiin.Nykyaikana ei enää kallis auto mene kaupaksi.Olen monta saabia ostanut uutena.Kallein taisi olla saab 99 ems tai turbo.Sieltä 75-1980 vuosilta .Saab alla edelleen.

      • Nokivasara

        Kyllä hyvä diesel automaatilla olis kovasti meikän mieleen. Ja sellainen automaatti jonka vois heittää vapaalle ilman jarrutusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe