Kannattaakohan

kapitaani

Vääksyyn ensikesänä mennä,ja saakohan siellä pillua niikuin ennen,vai onko tytöt antaneet tummillepojille ettei enää tälläinen moottoripaatin kapteeni enää kelpaa.

17

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jurpo

Kyllä sieltä pillua saa, sekä vaimoilta että tyttöystäviltä.

• puksuttaja

tulihan siellä saatua monelta vaimolta ja tyttöystävältä,siitä hyviä että häipyivät ennenkuin Pulkki aukeni,mukavia naisia.Ehkä ensikesänä rantaudun.

• Sw271

Miehessä vika, ei veneessä, jos Vääksystä ei pillua saa.

• Cccccccww

Päijät -Hämeessä ymmärretään antaa, tehdä mies onnelliseksi.

• Kerttutäti

Vaan kapitaani ei saa kuin kättä. Omaansa.

• kaputaani

No no Kerttu,suutuitko kun en ottanut sinua enään mukaan?Kyllä annoit hyvät kyydit vaikka oletkin takapillu,katsotaan ensikesänä .

• Hinurikapu

Taitaa olla sama Kerttu jota minä ropotin,Kerttu tahtoi aina piiskaa persuksille,mukava rouva Kerttu on.

• Kerttutäti

Saat kohta snorkkelin perseeseen pervo.

• seilaaja1

Älä anna Kerttu mutiaiselle,Suomipoika parempi.Viikon yksin saaren syrjässä ollut veneiliä on kiihkeä.

• Kerttutäti

Sinä et kaipaa muuta kuin rumaa homopervoa. Löydät peilistä.

• venemie

Vääksyssä on hyvä satama ja hyvä palvelu,toivottavasti karvaranteet eivät vetelehdi siellä ensikesänä.Kerttutäti sinun kannattaisi tehdä kotitehtävät ja mennä aikaisin nukkumaan,tai kerron Äidilles että kirjoittelet tänne.

• Jurpo

Kirjoitetaanko "Äidilles" isolla vai pienellä kirjaimella?
        Tuleeko pilkun jälkeen välilyönti?
        Onko "ensikesänä" yhdyssana?
        Kun sanotaan "Kerttutäti sinun kannattaisi..." niin tuleeko tuohon johonkin väliin pilkku?

• DasBoot

Mie tartutin Kerttu-tädille visvasyylän noin puolivahingossa. Olkaa varovaisii sen kans, pintauintipukua suosittelen.

• NoNo

Sulla ei huolta sellaisesta ole. Idiooteille ei pimppaa.

• DasBoot

Se visvis on nähty viimeks yhen kesäveneilijän ylähuules. Oli paha rupi, mut mitäs meni Kerttu-tätii lipaseen pimpast. Tai kakkosest.

• Kerttutäti

Kerttutädiltä ei makean veden seilorille irtoa. Ei pildeä eikä kakkosta. Kerttutätiä ei kirjoiteta väliviivalla koulupojut.

• meripaatti

Kyllähän hauskaa oli Vääksyn naisten kanssa,vähän paikalliset miehet mulkoili altakulmien kun Kaprokista lähdettiin paneskelemaan,mutta ensikesänä tavataan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1154
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      856
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe