MIELENKIINTOISTA
LUETTAVAA 18.1.2010 11:57
tämä Kauhajoen palsta. Kyllä teille on siunaantunut paljon vaikeuksia! On lakkautettavia kouluja , mustalaisia,huonoa hallintoa ja kaiken kruunaa pohjoista kohti kulkeva juna ja "laittomasti" töitä tekevä sähkömies. Kunnallissanomatkin on "pe......ä. Kyllä yhteen kaupunkiin vaikeuksia piisaa. Niin... ja vielä se nälkälakko. He kaikki ovat lasten asialla! Näkemykseni ja kokemukseni mukaan lasten asiaa ei tällä tavalla hoideta. Lapsi tarvitsee kannustusta ja rohkaisua tulevaa elämää varten, eikä mitään kauhukuvia tulevaisuudesta. Eiköhän teidän vanhempien pitäisi vähän rauhoittua, laskea kymmeneen ja jatkaa elämäänne
lapsia kannustamalla,ei vihaa ja kateutta lietsomalla.
MIELENKIINTOISTA LUETTAVAA 18.1.2010 11:57
kepu.myllis
2
68
Vastaukset
Kauhajoen palsta oli ennen kiintoisaa luettavaa. Nykyään ei niinkään.
- kepulaiset_mellastavat-
Nykyään Koomajoki palstalla mellastaa liikaa äärikepulaiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449111
- 785592
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384064- 553561
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543402Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293257- 452480
- 342032
- 2131785