Mistä napista tuon kaukokäynnistyksen pitäisi aktivoitua jos se on ohjelmoitu avaimeen? 2013 volvo v70
Kaukokäynnistimen nappi
7
114
Vastaukset
- suorakäynnistys
Polttoainekäyttöinen lämmitin? Paina 2 sek siitä avaimen valaistusnapista. Auton suuntavilkut välähtää 5 kertaa lyhyesti ja kerran pitkään, lämmitin käynnistyy. Näin ainakin V40 vm 2015.
- lukeajososaisin
Ja käyttöohje kirja kertoo aiheesta...?
- Kakemiäs
Kiitos! Käyttöohje ei sanonut asiasta mitään. Ainakaan mun.
- näinMeillä
2013 v60 D2, painetaan lämmittimen on-näppylää muutaman sekunnun kunnes kaukosäätimen vihreä led sammuu ja näin lämmitin lähti käyntiin. Auto ei vilkuttele mitään.
- XC70
Volvo on Call -ominaisuus hoitaa tuonkin kaikista helpoiten. Saat lämmitimen ja paljon muutakin hoidettua puhelimella
- Hyvävaruste
Juu tuo on kaikkein helpoin..voi laittaa kännykällä heti aamusta. Ja jos vaikka vaimo on käyny illalla jossain niin voit tarkistaa volvo on calilla myös polttoainetankin tilanteen..volvo on call saa hightech paketin mukana joka ei maksa edes kahta tonnia..
- Pajunvitsa
Juu kannattaa tosiaan maksaa kaks tonnia Volvon tunnetusti tarkasta polttoainemittarista. Lisäksi tarvitaan vain notkea pajunvitsa josta voi ennen ajoonlähtöä tarkistaa että miten hyvin lukema pitää paikkansa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996