Roponen ulos selostamosta

tonikoponen

Ei ole toista niin itsehyväistä "asiantuntijaa" kuin Toni Roponen. Itseään täynnä oleva mäkättäjä pilaa urheilulähetykset. Ei ainakaa mikkiä tyhjäpäälle.

15

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lassesuo

hiihtäjä lähtee liikenteeseen, eikö hiihtäjä lähde liikkeelle.sitä roponen jatkuvasti huutaa.

• niinsevaanon

Ei löydy Suomesta toista Roposen tasoista asiantuntijaa.

• koponent

KYllä Roponen joutas heittää pois kopista. TV on pantava äänettömälle. Ei sitä muuten jaksa.

• jaPiste

Molemmat Roposkat Suomen hiihdon peruspylväitä.

• studiossa

kova homma sano käsillesi se

• Kuulija

Roponen on oikea asiantuntija. Kohtalaisen hyvä radioääni ja suht. sujuva puhetapa. Roponen on lepoa korville ja ravintoa aivoille Pirjo Muraseen verrattuna.

• peketi

Aivan uskomaton paskanjauhaja...pomminvarmasti!

• jaHarvapysyy

Virpiä on myös mukava kuunnella Ylellä. Roponen on raudanluja asiantuntija. Ei kuulemma pysy enää Lassilan pyssyWassussa mukana.

• KarjuKarhu

Sama koskee Mertarantaa. EI OLE hiihtoselostaja. Jääkiekkoa kyllä osaa selostaa. Kuunnelkaapa Jussi Eskolan selostusta ampuhiidosta. Siinä on hiihtoselostaja.

• Syndbuuu

Kyllä mielestäni Mertaranta on aivan erinomainen hiihtoselostaja. Paljo parempi kuin jääkiekon selostajana, jossa hän vain yltyi jatkuvasti huutamaan ja sortui armottomaan puheripuliin. Ja Virpi Kuitunen on tosi hyvä kommentaatori. Roposta ei kestä.

• kattelij

Eskolako se tämän hengenjättiläisen nimi olikin.Tätä 'humoristia' ei kestä erkkikään.Minkätakia Puurunen ei voi selostaa noita kisoja.

• ramaha

Kyllä minunkin mielestäni Roponen pitäisi poistaa selostamasta hiihtokilpailuja. Sehän ei ole mitään kilpailun selostamista, vaan koko ajan yrittää tietää, mitä tulee tapahtumaan kyseisessä kisassa tai jopa seuraavissa kisoissa. Mutta kun noita maailmancupin kisoja ei Eurosportiltakaan kaikkia näy, niin pakko kuunnella ja kärsiä.

• RoponenOkKaikkiMuutEi

Roponen on OK. Mutta on sikamaista ja urheilukansan päälle kusemista pitää dopingtaustaista kommentaattoria YLE:ssä
      Kuitunen-Sarasvuo muutenkin kuin Golgatan Olga, kylmä ja kyyninen - ei tuo kommenteillaan mitään positiivista lisäarvoa lähetyksiin.
      Anteeksi kyllä menneet synnit annetaan, ei se siitä ole kiinni - mutta vilppiä tehnyttä ei pitäisi lähetyksissä pitää vuodesta toiseen.

• varmastiASIAA

Rouva Roposka olisi mielenkiintoinen kommentaattori ajatuskatkoineen

• Madhuussi

Äijä Roponen aukoo nyt päätään Koren Olympialaisissa iltalehtien sivuilla, muka laadukas analyysi ... sallikaa mun nauraa ! Varsinainen pelle ja tyhjäntoimittaja. Onneksi ei enää pääse urheilukanaville kommentoimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8387
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3562
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2288
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe