Ei ole toista niin itsehyväistä "asiantuntijaa" kuin Toni Roponen. Itseään täynnä oleva mäkättäjä pilaa urheilulähetykset. Ei ainakaa mikkiä tyhjäpäälle.
Roponen ulos selostamosta
15
287
Vastaukset
- lassesuo
hiihtäjä lähtee liikenteeseen, eikö hiihtäjä lähde liikkeelle.sitä roponen jatkuvasti huutaa.
- niinsevaanon
Ei löydy Suomesta toista Roposen tasoista asiantuntijaa.
- koponent
KYllä Roponen joutas heittää pois kopista. TV on pantava äänettömälle. Ei sitä muuten jaksa.
- jaPiste
Molemmat Roposkat Suomen hiihdon peruspylväitä.
- studiossa
kova homma sano käsillesi se
- Kuulija
Roponen on oikea asiantuntija. Kohtalaisen hyvä radioääni ja suht. sujuva puhetapa. Roponen on lepoa korville ja ravintoa aivoille Pirjo Muraseen verrattuna.
- peketi
Aivan uskomaton paskanjauhaja...pomminvarmasti!
- jaHarvapysyy
Virpiä on myös mukava kuunnella Ylellä. Roponen on raudanluja asiantuntija. Ei kuulemma pysy enää Lassilan pyssyWassussa mukana.
- KarjuKarhu
Sama koskee Mertarantaa. EI OLE hiihtoselostaja. Jääkiekkoa kyllä osaa selostaa. Kuunnelkaapa Jussi Eskolan selostusta ampuhiidosta. Siinä on hiihtoselostaja.
- Syndbuuu
Kyllä mielestäni Mertaranta on aivan erinomainen hiihtoselostaja. Paljo parempi kuin jääkiekon selostajana, jossa hän vain yltyi jatkuvasti huutamaan ja sortui armottomaan puheripuliin. Ja Virpi Kuitunen on tosi hyvä kommentaatori. Roposta ei kestä.
- kattelij
Eskolako se tämän hengenjättiläisen nimi olikin.Tätä 'humoristia' ei kestä erkkikään.Minkätakia Puurunen ei voi selostaa noita kisoja.
- ramaha
Kyllä minunkin mielestäni Roponen pitäisi poistaa selostamasta hiihtokilpailuja. Sehän ei ole mitään kilpailun selostamista, vaan koko ajan yrittää tietää, mitä tulee tapahtumaan kyseisessä kisassa tai jopa seuraavissa kisoissa. Mutta kun noita maailmancupin kisoja ei Eurosportiltakaan kaikkia näy, niin pakko kuunnella ja kärsiä.
- RoponenOkKaikkiMuutEi
Roponen on OK. Mutta on sikamaista ja urheilukansan päälle kusemista pitää dopingtaustaista kommentaattoria YLE:ssä
Kuitunen-Sarasvuo muutenkin kuin Golgatan Olga, kylmä ja kyyninen - ei tuo kommenteillaan mitään positiivista lisäarvoa lähetyksiin.
Anteeksi kyllä menneet synnit annetaan, ei se siitä ole kiinni - mutta vilppiä tehnyttä ei pitäisi lähetyksissä pitää vuodesta toiseen. - varmastiASIAA
Rouva Roposka olisi mielenkiintoinen kommentaattori ajatuskatkoineen
- Madhuussi
Äijä Roponen aukoo nyt päätään Koren Olympialaisissa iltalehtien sivuilla, muka laadukas analyysi ... sallikaa mun nauraa ! Varsinainen pelle ja tyhjäntoimittaja. Onneksi ei enää pääse urheilukanaville kommentoimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043