Stereotypiat. "En näytä biseksuaalilta"

mätässävaanhei

Tunnustaudun täysin biseksuaaliksi ihmiseksi. Se ei ole ollut minulle koskaan ongelma. Ainut asia jota mietin on se, että en oikein kai ole yhtään tunnistettavissa sellaiseksi:D

Tuntuu että netissä pyörii nykyään kovasti kuvia aika laittautuvista ja näteistä (meikki,vaatteet,hiukset) bi/lesbo tytöistä tai, sellaisista joilta on kunnolla tukkaa pois ja tyyli kovan poikamainen. Tuntuu että näiden kahden tyylin väliin ei jää mitään. Ja itse kun olen tosi tavallinen, minusta ei kukaan kadulla vastaan tulija varmaan osaisi tajuta etä olen bi. :D

Pukeudun siististi, mutta siis olen kovin tavallisen näköinen sen rinnalla millaisia tyttöjä netissä näkee, enkä koe kyllä tarvettakaan alkaa pukeutumaan millään tavalla räväyttävästi tai silöä tavalla mite joskus tuntuu että odotetaan.. Tukkanikin on tavallinen :D En siis koe suuntautumisestani mitään ahdistusta, koskaan en sellaista itseasiassa ole sekuntia kokenutkaan. Olen jopa enemmän hämmentynyt siitä kuinka asian otin äärimmäisen rauhallisesti ja luonnollisesti. Jopa sinä hetkenä kun sen tajusin.

Enemmän mietin sitä että miksi en koe tarvetta alkaa menemään jompaan kumpaan "tyyli" suuntaan kute kaikki muut :D Kun sellaisia tuntuu tässä maailmassa olevan kovasti. Kun tuntuu että nettikansa ihannoi sellaisia itseään laittavia, muodokkaita, muodikkaita tyttöjä tai sellasia poikamaisia. Sellaisia kuitenkin josta se ulospäin jotenkin näkyy. Putoan täysin tohon väliin. Musta ei oikeesti kukaan osaisi sanoa että oon bi. :D En pelkäisi korostaa sitä että olen bi mutta en koe sitä että se olisi mun juttu. Tykkään pukeutua mukavasti tosi tavallisiin vaatteisiin. Haaveileeko kukaan tälläsestä tavallisesta tytöstä jonka elämä ja ulkonäkö ei ole niin ihmeellinen mutta on muuten mukava ja sympaattinen ja huomaavainen? XD

Millaisina te koette stereotypiat seksuaaliselta suuntautuneisuudeltaan omanalaisiaan ihmisiä kohtaan ja millaisia olette huomanneet? Tunteeko kukaan muu kuten minä? :D Että ei tunne jotenkin että siitä olemuksesta millään tavalla loistaisi se suuntautuneisuus? Monesti tuntuu että jotenkin sen aina näkyy mutta itsellä ei kertakaikkiaan mitenkään :D Enkä koe siihen tarvetta.

4

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äärimmäisen harvasta voi päällepäin sanoa mitä seksuaalista suuntautuneisuutta he edustavat. Vain sitä mainostavat ääriesimerkit osoittavat sen pukeutumisellaan, muut pukeutuvat kuten haluavat. Parasta vaan on, kun jokainen pukeutuu siten, mikä parhaalta itsestä tuntuu.

    • pikkuhomopoika

      Omalta kohdalta voi sanoa, että ehkä se "heteromiehen syvin ydin" jää puuttumaan kun vaatetus on suht tiukkaa, hiukset selkeästi laitettu ja partaa ei kasvateta. Mutta prinsessamaneerit tai nahka/lateksi-viritelmät (sterotyyppiset homolookit) puuttuu.

      Jos oma tilanne ei olisi niin hankala niin ehkä prinsessamaneereja löytyis hiukan enemmän ;)

      • pikkuhomopoika

        ja siis kahden lapsen isä nuorella iällä eli bisse ihan puhtaasti :D


      • Mikä on heteromiehen syvin ydin? Eikö se ole kanssa ihan yksilölllistä? Ja jokainenhan luo oman yllinsä ja lookinsa, joten vain ääriharva näyttää päällepäin edustavan tiettyä seksuaalista suuntautuneisuutta tänä päivänä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe