Tuleeko tuosta kaamea sotku sisätiloihin, jos haluaa betonista tai sementistä tehdä vaikka harkkoja, tuikkukippoja tai muuta kivaa? :) Ja kuulin varotuksen, että ei saisi paljain käsin koskea, kun on sen verran emäksistä, että pitäisi hakeutua lääkärille, jos sitä sattuu paljaalle iholle pääsemään? Pitääkö paikkansa?
Vastaukset 1
- valitsetoinentunnustaas
Kumihanskat laitettava käteen ehdottomasti. Jos tulee ihottumaa laastista, silloin on altistunut ja siitä tulee pysyvä altistus. Hyvin kivulias ihottuma.
Tulee siitä hienoa sementtipölyä vaikka kuinka varovasti käsittelee. Onhan se aika sotkuista, mutta paikat voi suojata muovialustalla. Pienten esineitten teko varmaan onnistuu vaikka keittiössä.
Itse ajattelin tehdä kaikenlaista valuhommaa ensi kesänä pihalla. Aion myös maalata niitä esineitä.
Kiva harrastus ja eikä maksa paljoa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568