kaunistumassa joulua varten? Kipi kapi... kohta ette pääse enää kun alkaa jouluruuhkat. Nyt varpaankynnet, sormenkynnet, iho, rasvaimu, hiukset, ja iho kuntoon. Ripset pitää laitattaa uudet ja hiuslisakkeet. Muistakaa käydä kuntosalissa.
Onneksi mun ei tarvi olen luonnostaan todella kunis. Kaikki miehet aina huutelee perään että ooh mitän kaunis nainen. Mieheni ja minä aina naurahdamme, hän on erittäin ylpeä minusta ja onnekas. Hyvä ettei pidä välillä piiloutua kun miehiä häikäsee kauneuteni.
Kaikki haluisivat minut vaimokseen mutta onnekas olen kun sain suomen parhaimman miehen, sitä ette saa ikinä. Älkää olo suruissanne, tehkää siitä miehestä vaikka huviksenne kiva ja komea, eihän se onnistu, mutta aina voi kuvitella. Kateellisia olette kovin, mutta tehkää jotian itsenne takia. Kohta olette yksin kuin kivi kengässä. Uuden ukon etsintä on vaikeeta, noh.. kelle on kelle e i.
Joko olette käyneet
kokemusasiantuntija
4
134
Vastaukset
- Taassaatiinhyvätnaurut
Opettele kirjoittamaan !
- rankkaasullaon
Opettele lukemaan ja menehän jo kaunistumaan, yrität päteä kun olet kateellinen mulle. Kovuus ei ole kiva, nöyrästi vaan rasvaimuun kyllä se elämä siitä.
- Hullukinolet
rankkaasullaon kirjoitti:
Opettele lukemaan ja menehän jo kaunistumaan, yrität päteä kun olet kateellinen mulle. Kovuus ei ole kiva, nöyrästi vaan rasvaimuun kyllä se elämä siitä.
Älä lässykkä jauha paskaa, olet vain kuvitelmissasi kaunis, oikeesti olet alkoholisoitunut ruma vanha haahka.
- kellenauraa
Raision kaupungille ja ex-vaimolle:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790