junalippujen osto bratislavaan

ömömömöi

Hei,

Kuinka helposti saa liput ostettua paikan päältä Wienistä Bratislavaan ja takaisin? Verkosta yritin ostaa mutta en onnistunut, oli jotenkin monimutkainen. Kuinkahan usein junat liikennöi suuntaansa?

Kiitos etukäteen.

2

170

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wien8

Lippujen osto on hyvin helppoa. Ensin julkisilla päärautatieasemalle ja siellä lipputiskille ostamaan meno-paluu Bratislavaan. Junia menee noin tunnin välein ja taisi maksaa noin 15-20 euroa. Matka kestää noin tunnin ja junaa ei tarvitse vaihtaa ja ainakaan aiemmin kukaan ei tarkastanut passeja ym. Nykyisin ottaisin kyllä passin varulta mukaan. Jos lähtee aamulla ja tulee takaisin illalla, niin Bratislavassa ehtii hyvin kierrellä päivän. Bratislavan asema on aika ankea. Kun asemalta ulostullessa kääntyy heti vasemmalle ja kävelee jonkin aikaa, niin tulee vastaan pieni erillinen koppi, jossa myynnissä koko päivän lippuja julkiseen liikenteeseen. Varsinainen turisti-info on vanhassa kaupungissa ja liikkuminen turistialueella on helppoa, kunhan osaa jäädä oikealla pysäkillä pois.

• ömömömöi

Hei,

Kiitos vastauksestasi. Junia kulkenee myös Bratislavasta Wieniin tunnin välein? Täytyy pistäytyä tuolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      125
      1815
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      150
      844
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      800
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      772
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      712
    7. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      261
      658
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      42
      657
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      71
      654
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      592
    Aihe