Tilasin juuri puolen vuoden satsin netistä (reseptillä) ja sen jälkeen tietenkin huomasin mm. Propeciahelp-sivuston, jossa käsiteltiin hoidon aiheuttamia ongelmia.
Kokemuksia? Miten on hiukset kasvaneet, ja onko muita ongelmia tullut? Pitäisiköhän sittenkin pysyä Rogainessa ja Revivogenissa, joka osaltaan alentaa hiuspohjan DHT-pitoisuutta, ilman että koko munat surkastuu tms. (?)
Propecia/finasteridi + Rogaine-kokemuksia?
4
927
Vastaukset
- vghbnjkm
Ajattelin kokeilla kuitenkin vain Propeciaa ja Nizoralia, Rogaine/minoksidiili hilseilyttänyt vain hoidetun alueen eikä mitään kehitystä kuukausiin. Ellei sitten Nizoral saa hilseilyä kuriin, jolloin minoksidiiliäkin voisi harkita. Tosin ei oikein kiinnosta lutrata sen kanssa aamuin illoin, jos ilmankin pärjäisi.
- kohta_kalju
Onko joku kokeillut näitä ducrayn? www.ducray.fi/tuotteet/hiustenlahto/ mulla hiuksia lähti yhdessä vaiheessa tukuttain, ton jälkeen vähemmän (tai sit vaan luulen)
- Anonyymi
Finasteridi eli Propecia aiheuttaa pitkäaikaiset tai pysyvät sivuvaikutukset. Pohjois-Amerikassa isot joukkokanteet menossa oikeudessa, googlatkaa. Puhutaan esim.kiveksien surkastumisesta, pysyvästä libidon menetyksestä ja pysyvästä rintojen kasvusta. Olen saanut ratkaisun miestyyppiseen hiustenlähtöön elintavoilla, muutamalla luontaistuotteella ja mainitsemasi Revivogen on ollut kaikkein paras tuote pitkällä aikavälillä.
Jättäkää hyvät ihmiset ruokavaliosta pois vehnä!!! Ja pullat ym. ja vähentäkää sokerin ja punaisen lihan käyttöä!! Huomasin isot vaikutukset hiuksiin kun jätin vehnämössöt kokonaan pois.
Revivogenia en voi kiittää tarpeeksi, siis niin hyvin on vaikuttanut, huolestuttava hiusten oheneminen loppui. Jonkun verran uusia kasvanut ja hiukset vahvistuneet, uutta kasvua erityisesti päälaella. Ja tärkein on se että kaljuuntuminen pysähtyi!
Finasteridia olen kokeillut mutta selvät sivuvaikutukset. - Anonyymi
Itse ostin finasteridin tuolta hiustenlähtö.fi sivuston kautta. Kohta vuosi takana käyttöä ja olen kyllä ollut tosi tyytyväinen. Ohimoille on jonkun verran tullut uuskasvua mutta erityisesti päälaki on joko tiheämpi tai sitten hiukset on paksuuntuneet.
Sivuvaikutuksia ei pidä olla kenelläkään. Jos niitä tulee olet herkkä reagoimaan ja käytät liikaa. Ja jos olet herkkä reagoimaan riittää pienempi tai harvempi annostus. Lääkettä voi ottaa vaikka vain kerran tai kaksi viikossa ja katsoa riittääkö jo se. Ei kovin vaikeaa. 😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882