Moicca ! Olen lähes viiskymppinen juuri eronnut terve heteromies . Eli tänä jouluna en saa lahjoja enkä laula perinteisesti joululauluja mutta pipariajan haluaisin jakaa hyvän ystävän kansa esim. Kanarian lämmössä. Nuorehko vapaa nainen jos tunnet tykytystä sydämessä olet etsimäni matkakumppani.
Vastaukset 2
- RentoLoma
Täällä olisi työelämässä oleva 38-vuotias sinkkuäiti. Jouluviikko menee lapsen kanssa mutta uuden vuoden viikko vapaata. Oletko herrasmies joka kustantaa matkan esim. all inclusive hotellissa? Olen rentoa seuraa, matkailukokemusta ja kielitaitoa löytyy, tykkään kierrellä kohteessa ja ympäristössä mutta lomaan kuuluu myös rentotumista rannalla ja altaalla.
- RennolleLomalle
Kyselet herrasmiestä mutta itse alennut halvimman katutytön tasolle. Palaa takaisin vaan sinne katuojaan ja sossun luukulle missä sinun maailmasi on. Sääli lastasi ellei hän ole jo huostaanotettu. Kielitaitosi taitaa olla muuta taitoa kuin puhumista varten. Suomessakin on autioita rantoja teikäläisiä varten. En halua häpäistä itseäni moisen lutk-n kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49854- 94786
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192718- 67652
- 64556
- 45550
- 38531
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503