Moicca ! Olen lähes viiskymppinen juuri eronnut terve heteromies . Eli tänä jouluna en saa lahjoja enkä laula perinteisesti joululauluja mutta pipariajan haluaisin jakaa hyvän ystävän kansa esim. Kanarian lämmössä. Nuorehko vapaa nainen jos tunnet tykytystä sydämessä olet etsimäni matkakumppani.
kanarialle jouluksi
2
97
Vastaukset
- RentoLoma
Täällä olisi työelämässä oleva 38-vuotias sinkkuäiti. Jouluviikko menee lapsen kanssa mutta uuden vuoden viikko vapaata. Oletko herrasmies joka kustantaa matkan esim. all inclusive hotellissa? Olen rentoa seuraa, matkailukokemusta ja kielitaitoa löytyy, tykkään kierrellä kohteessa ja ympäristössä mutta lomaan kuuluu myös rentotumista rannalla ja altaalla.
- RennolleLomalle
Kyselet herrasmiestä mutta itse alennut halvimman katutytön tasolle. Palaa takaisin vaan sinne katuojaan ja sossun luukulle missä sinun maailmasi on. Sääli lastasi ellei hän ole jo huostaanotettu. Kielitaitosi taitaa olla muuta taitoa kuin puhumista varten. Suomessakin on autioita rantoja teikäläisiä varten. En halua häpäistä itseäni moisen lutk-n kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1194019Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m723307- 262744
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"12489Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv842468Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html202440Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta402417Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62367En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102311Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272226