Moicca ! Olen lähes viiskymppinen juuri eronnut terve heteromies . Eli tänä jouluna en saa lahjoja enkä laula perinteisesti joululauluja mutta pipariajan haluaisin jakaa hyvän ystävän kansa esim. Kanarian lämmössä. Nuorehko vapaa nainen jos tunnet tykytystä sydämessä olet etsimäni matkakumppani.
kanarialle jouluksi
2
103
Vastaukset
- RentoLoma
Täällä olisi työelämässä oleva 38-vuotias sinkkuäiti. Jouluviikko menee lapsen kanssa mutta uuden vuoden viikko vapaata. Oletko herrasmies joka kustantaa matkan esim. all inclusive hotellissa? Olen rentoa seuraa, matkailukokemusta ja kielitaitoa löytyy, tykkään kierrellä kohteessa ja ympäristössä mutta lomaan kuuluu myös rentotumista rannalla ja altaalla.
- RennolleLomalle
Kyselet herrasmiestä mutta itse alennut halvimman katutytön tasolle. Palaa takaisin vaan sinne katuojaan ja sossun luukulle missä sinun maailmasi on. Sääli lastasi ellei hän ole jo huostaanotettu. Kielitaitosi taitaa olla muuta taitoa kuin puhumista varten. Suomessakin on autioita rantoja teikäläisiä varten. En halua häpäistä itseäni moisen lutk-n kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1435176Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1293299"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263289Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363203Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432596Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.352253- 222198
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2291906prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111864Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk881785