Hei!
Olen saannut diagnoosin Tunneelämältään epävakaa persoonallisuus, F60.30 Impulsiivinen häiriötyyppi.
Oisko ketään jolla ois kokemusta vastaavasta?
Ois todella upeeta jos vois mailailla tai jotain!
persoonallisuushäiriö
5
1336
Vastaukset
- On tuttua
Myös minulla lukee diagnoosissa ko. persoonallisuuden häiriö. Jos haluat mailata kokemuksia niin laita postia os; [email protected]
- toope
Mulla on sekamuotoinen persoonallisuushäiriö; eristäytyvin ja epävakain (aggressiivinen/rajatilatasoinen) piirtein. Ei oikein tahdo nuo työ- ja ihmissuhteet kestää...
- F21
taas on dg F21 (skitsotyypinen häiriö), kun olen enimmäkseen yksin ja helposti aggressiivinen. Töissä selviän jotenkin, jos saan tehdä hommat yksin. Ihmissuhteet ei tosiaan kestä.
- Pakenija
F21 kirjoitti:
taas on dg F21 (skitsotyypinen häiriö), kun olen enimmäkseen yksin ja helposti aggressiivinen. Töissä selviän jotenkin, jos saan tehdä hommat yksin. Ihmissuhteet ei tosiaan kestä.
Olen luultavasti kärsinyt noin kaks vuotta outoa masennusta, nyt on tullut vaihe ettei saa yöllä nukuttua ja ajattelen liikaa asioita.
En tunne sopeutuvani mihinkään ja kaikki tuntuu helvetillisen turhalta, vaihdan kavereita ja ympäristöä noin puolen vuoden välein, kaikki maistuu äärettömälle puulle. olen perseestä. onko siis joku muu 'diagnoosi' kuin depis mahdollinen? tunnen itseni sekopääksi. pää räjähtää. välinpitämättömyys. - iida
Pakenija kirjoitti:
Olen luultavasti kärsinyt noin kaks vuotta outoa masennusta, nyt on tullut vaihe ettei saa yöllä nukuttua ja ajattelen liikaa asioita.
En tunne sopeutuvani mihinkään ja kaikki tuntuu helvetillisen turhalta, vaihdan kavereita ja ympäristöä noin puolen vuoden välein, kaikki maistuu äärettömälle puulle. olen perseestä. onko siis joku muu 'diagnoosi' kuin depis mahdollinen? tunnen itseni sekopääksi. pää räjähtää. välinpitämättömyys.diagnooseja on vaikka kuinka monta. kaikille aina jotain. jos sul o paha olo nii mee puhuu jonku kaa. yksin noita juttuja miettiminen ei kyl auta. vaik siihen sitä yleensä päätyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3061262- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35737Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33662