Tarvitsen apua. Paras kaverini on rakastunut yhteen poikaan ja hänellä on pieni pakkomielle oikeastaan. Hän ei ole edes yrittänyt iskeä poikaa ja kuvittelee että piika ei häntä halua vaikka ei ole mitään asian eteen tehnyt. Kaverillani on ennakkoluuloja pojan suhteen ja todennäköisesti pelkää vastausta. Kaverini on ollut nyt syömättä 2pv, ja haluaa sairaalaan että poika voisi tulla katsomaan häntä sinne. Siinä ei ole mitään järkeä mutta kaverini vain jatkaa ja jatkaa. Hän on kai alkanut olemaan itsetuhoinen muutenkin. Yritän selittää, että kyllä niitä poikia tulee ja menee, ja että kaverini pitäisi selvittää pitääkö poika hänestä vai ei.
Kaverini on rakastunut ja itsetuhoinen
Meri_maiju
3
194
Vastaukset
- no.jaa
Mut mikä tässä oli nyt kysymys?
- niimpäXd
niimpä
Moi!
Se, että kaverisi on ollut useita päiviä syömättä ja vaikuttaa itsetuhoiselta, kuulostaa huolestuttavalta. Kannattaa puhua jollekin luotettavalle aikuiselle, esimerkiksi vanhemmille tai kouluterkkarille. Älkää jääkö yksin asian kanssa!
Jyväskylän Saappaasta
Maiju ja Teresa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442988Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562558
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032