Valtakunnan ykköslehti Helsingin Sanomat vahvistaa että Sähkö Saabien valmistus on alkanut Ruotsissa ja Kiinassa.
http://www.hs.fi/autot/a1449806563504
Näin Saab on noussut tuhkasta - jälleen kerran.
Helsingin Sanomat : Sähkö Saabin valmistus alkaa
11
56
Vastaukset
- vaihtaja.-
Saabin aika on ohi. Itse vaihdoin toiseen ruotsalaiseen.....sillä mennään
- Ex-BMW
Saabilla on nyt omistajina pari maailman johtavaa ja rikasta kiinalaisfirmaa, toisin kuin Volvolla, joten tulevaisuus on taattu.
- Prööötti
MIssähän kohtaa tuossa tuo vahvistus tapahtui?
Erikoista on mielestäni se ettei autosta ole mitään tietoa autoalan julkaisuissa.- Saabbisti
Kyllä sieltä löytyy vaikka kuinka paljon, mutta hae itse, en minä ala sinua hyysäämään. Jokainen osaa sen verran Googlea käyttää.
- HS-kestotilaaja
HS uutisiin voi luottaa.
- Saab-Klubi
Näin on jos kerran Hesarikin vahvistaa tämän uuden Saabin sensaatiomaisen jättitilauksen Kiinasta.
- Saaabbisti
Suomeen tuonti käynnistyy 2017, tämä oli todella hyvä uutinen.
- JVC-2
Ehdottomasti kyllä.
- Aune-Virtanen
Ai että Saabia valmistetaan Ruotsissa, olipa iloinen uutinen näin Joulun alla. Terveisiä Trollhättäniin.
- Totuuden-Torvinen
Varmasti alkaa jos Hesari näin sanoo.
- Avo8Saabisti
Luotettavista lähteistä saatujen tietojen mukaan Uudenkaupungin tehdas todennäköisesti valmistaa Avosaabin avattavan kattosysteemin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882