ei "oikeudeton" ole tyhjää kirjoittanut "eliitistä".
Esim. Teemu Mäki:
Ohessa ote "taiteilijan" itsensä kirjoittamana. Löytyy googlettamalla teemu mäki. Kissa essee....Kotisivuilta voit ladata seikkaperäisen CV:n.
Sieltä käy varsin selvästi ilmi, että kyllä on apuraha poikineen myönnetty: saanut 105 apurahaa ja palkkiota.
On sitten "eliitin" mielestä näemmä tukemisen arvoinen.
Kysymys kuuluu, kuinka sairaita ovat henkilöt, jotka tukea hänelle myöntävät? Tätäkö on taide? Jos on, myönnän etten sitä ymmärrä. Ymmärrätkö sinä tämän taiteena? Ja tämäkin video on hankittu
Valtion ylläpitämään kokoelmaan.....
"KISSA
TEEMU MÄKI
www.teemumaki.com
Kirjoitettu 17.4.–18.12.2004, päivitetty 2.9.2005. Julkaistu esseekokoelmassani Näkyvä pimeys – esseitä taiteesta, filosofiasta ja politiikasta (Like/Kuva, 2005)
JOHDANTO
Tapoin erään kissan vuonna 1988, erästä videoteostani varten.
Olin hankkinut kissan eläinsuojeluyhdistykseltä, muka lemmikikseni ja luvannut pitää siitä huolta. Oikeasti hankin kissan kuitenkin vain tätä outoa taidekäyttöä varten.
Vuotta myöhemmin eläinoikeusaktivistit haastoivat minut oikeuteen kissan pöllimisestä ja eläinrääkkäyksestä.......
.......VÄKINÄISTÄ SEKSIÄ, MITÄ VARTEN?
Erityisen paljon teoksessani on ihmisiä suututtanut kissantappoon liittämäni seksi. Tapettuani kissan, masturboin ja suihkutin sperman kissan irtilyödyn pään päälle. Kohtauksen oli tarkoitus näyttää samalta kuin niin kutsuttu "money shot" pornoelokuvissa.
Videoteoksessani oli muitakin vastaavia kohtia, mutta niissä väkivallan ja spermalla "todistamisen" kohteena olin minä itse tai raha. Löin päätäni seinään, poltin kättäni tulessa, viiltelin käsivarsiani ja suoritin siemensyöksyt haavoihini. Viilsin myös sormieni päät auki, tahrasin niillä sadan markan setelin ja tämän jälkeen siemensyöksyin sille, minkä jälkeen poltin setelin ja lopuksi vielä Suomen lipun....."
Että semmoista "taidetta". Kyseinen henkilö on sitten opettamassa muita taiteilijoita.......tuotoksia onkin jo näkyvissä, ja rahanjaolle ei loppua näy....."eliitti" jyllää.....
On olemassa lellikkejä
6
89
Vastaukset
- sdobs
kysymys on se, että kun pahaa tapahtuu, niin tekeekö itse pahaa tai ei tee
ei ole kysymys siitä että: "kun he tekivät pahaa, niin minäkin teen"
("yhteiskunta on pahaa, niin minäkin olen")
usein kohtaa sen, että äly on pahaa, julmaa
eläin- ja ihmisoikeudessa lukee, että toisia ei saa vahingoittaa
Toisia ei saa vahingoittaa - on elämän ydin.
äly on keinotekoinen. äly on pieni suhteessa siihen mitä ympärillältämme löytyy, kuinka suuri on elämä.
se että tekee pahaa, niin se on pieni vastus
vaikka tässä tekijä saattoi ylittämällä rajoja haastaa itsensä tekemään pahaa
eikä siinä rajojen ylityksessä ole järkeä
se ei ole rohkeytta, hyvyyttä vaan julmuutta, pahuutta
on eroa hyvän ja pahan välillä
sillä jokainen ihminen luo elämää uudestaan sellaiseksi kuin sen haluaa - sdobs
auktoriteetteja ei kannata pitää
moniäänisyys on eduksi
kun ihmisten käsitys hyvyydestä
alkaa levitä
(tai joku ottaa yksinvallan oikeudesta) - sdobs
hyvyys elää
"joukossa tyhmyys tiivistyy"
hyvyys ja pahuus voi elää sukupolvien mukaan
kun yksi sukupolvi sortuu tai löytää käytäntöjä
ja kantavat niitä vanhuuteen ja hautaan
jolloin lasten reaktiot tukevat hyvää ja vastustavat pahaa
vaikka jokainen on erilainen
tämä on yhteisöllistä moraalia
ihminen valitsee hyvyyden ja pahuuden välillä intuitionsa avulla
pahuus ei maistu hyvälle
eikä erehtymättömiä ole
kun ihminen kasvaa, niin hänelle kertyy karmaa
siksi on tärkeätä loputtomien rukoilujen sijaan
perustaa perheen ja synnyttää omia lapsia
varsinkin aikana kun jokainen tahtoo olla
korkeasti oppinut
Äly ei vedä vertoja elämälle
sillä äly on kuin hiekan jyvä
se ei ole kissaa suurempaa
älä siis tee samoin- sdobs
nuori joka ei tee lapsia
mutta "seikkailee"
niin hän tyhmettyy
vaikka se tuntuu siltä kuin hän "opiskelisi"
nuori lukee paljon kirjoja
-eipä se muuta teekään
mutta aito elämä on perhe ja lapset.
Silloin nuori voi nähdä itseään
oikeasti
miten paikallaan hän on ollut
kun käytti aikaansa
turhanpäiväiseen
varsinkin silloin kun on petenut yksinäisyyttä
masennusta, pelkoa
keinotekoinen sivistys
on logiikkaa
joka on hidasta tuomaan
ihmiselle onnea - sdobs
ihmiset tarvitsevat toisiaan myös
jottein vääryyttä synny
ihmisyys ei kestä vääryyttä
Suomi on materialistinen
niin se heijastuu väkivaltana
Siksi pitää pyhittää itsensä
mikä on yliluonnollista
Hyvyys on ikuista
pahuus väliaikaista
Hyvyys on vaikeinta
pahuus on liiankin helppoa
Pitäkää moraalistanne kiinni
sillä se säilyy läpi elämän
kun arvot ovat kohdallaan
ja muut turhuuden karisevat
pitää asettaa arvot tärkeysjärjestykseen
sillä elämää on vain 100 vuotta
etkä haluaa elää sitä
valtava taakka harteillasi
mistä elämässä on kyse? - Hmlll
Ja nuijat vaikeni; totuus iski sanattomaksi......
Hihii, onnistumisen iloa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3642088- 571568
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2771119Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1501097Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67919- 84867
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.31845Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks9832Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-112830K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali7798