Elikkä mulla on pieni problem. Eli mun kaveri kokoajan varmaa 10krt päivässä kysyy multa tai totee ittelleen että oonko lihava tai vitsi mä oon lihonu. Se ei sinänsä oo lihava, vähän pyörehtyneet reidet ja masua mut ei muuta. Oon aina vastannu että etsä ny sillai ja se kokoajan kyseelee tota samaa. Alkaa menee aivoon toi valitus, jos se on sen mielestä lihava nii miks kokoajan kysellää??? Kertokaa mitä voisin tehä et sr lopettais sen. En haluu mitenkää ilkeesti sanoo mut sillai vähä ettei se jatkais sitä. Mut se on kyl semmonen tyyppi et sil menee tosi helposti tunteisiin kaikki.
LIHAVA KAVERI
moivaanmoimoihelp
1
144
Vastaukset
- Advisor
Sano sille, että kerrot kyllä, jos siitä oikeasti tulee lihava. Lisäksi voit sanoa, että jos lihavuus huolestuttaa, niin syömisten tarkkailu on eduksi ja jokin liikuntaharrastus voisi olla kiva. Ei se paino nimittäin valittamalla lähde, vaan tekemällä. Lisäksi jos jatkuva valittaminen riipii, niin voithan ihan simppelisti sanoa tyyliin, että tuo on jo kuultu ja ettet enää jaksaisi monta kertaa päivässä samaa asiaa vatvoa. Jos ihan asialliseen sävyyn sanot, ja kaveri silti suuttuu, niin omahan on häpeänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513515Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1042276Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5892241Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192006- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431628KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar711586Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1351481- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?911390